کد خبر: 997981
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
براساس آخرین آمار جهانی تاکنون یک میلیون و ۷۸۰ هزار و ۴۴۰ نفر در جهان به بیماری کرونا مبتلا شده آند؛ در ادامه درباره جدیدترین آمار جهانی کرونا در روز یکشنبه ۲۴ فروردین ۹۹ خواهید خواند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه یک میلیون و ۷۸۰ هزار و ۴۴۰ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۱۰۸ هزار و ۸۳۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۴۰۴ هزار و ۳۹۳ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند با این بیماری مبارزه کنند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان، با افزایش ۳۰ هزار و ۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵۳۲ هزار و ۸۷۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۰ هزار و ۵۷۷ مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش ۴ هزار و ۷۵۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۶۳ هزار و ۲۷ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۶ هزار و ۶۰۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۴ هزار و ۶۹۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۵۲ هزار و ۲۷۱ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۹ هزار و ۴۶۸ ایتالیایی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های فرانسه، آلمان و چین به‌ترتیب با ۱۲۹ هزار و ۶۵۴، ۱۲۵ هزار و ۴۵۲ و ۸۲ هزار و ۵۲ مبتلا در رده‌های چهارم تا ششم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های چین، اسپانیا و آلمان به‌ترتیب با ۷۷ هزار و ۵۷۵، ۵۹ هزار و ۱۰۹ و ۵۷ هزار و ۴۰۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.
 
جدیدترین آمار جهانی کرونا یکشنبه ۲۴ فروردین ۹۹
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار