کد خبر: 997655
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
طبق آخرین آمار جهانی، تاکنون یک میلیون و ۵۱۹ هزار و ۲ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و از مجموع تعداد مبتلایان، ۳۳۰ هزار و ۶۹۷ نفر بهبودیافته اند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه یک میلیون و ۵۱۹ هزار و ۲ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۸۸ هزار و ۵۱۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع مبتلایان در جهان، تاکنون ۳۳۰ هزار و ۶۹۷ نفر بهبودیافته و توانسته‌اند این ویروس را شکست بدهند.

کشور آمریکا که بیشترین تعداد مبتلایان را در جهان دارد، با افزایش ۳۴ هزار و ۶۲۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۳۵ هزار و ۱۶۰ مبتلا رسیده است؛ در این کشور ۱۴ هزار و ۷۹۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا به عنوان دومین کشور مبتلای جهان، با افزایش ۶ هزار و ۲۷۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۴۸ هزار و ۲۲۰ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۴ هزار و ۷۹۲ اسپانیایی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا که بعد از اسپانیا در رده سوم جهان قرار دارد، با افزایش ۳ هزار و ۸۳۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۳۹ هزار و ۴۲۲ مبتلا رسیده است؛ تعداد قربانیان این کشور ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفر است.

کشور‌های آلمان، فرانسه و چین نیز به ترتیب با ۱۱۳ هزار و ۲۹۶، ۱۱۲ هزار و ۹۵۰ و ۸۱ هزار و ۸۶۵ مبتلا در رده‌های چهارم تا ششم جهان جای گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های چین، اسپانیا و آلمان به ترتیب با ۷۷ هزار و ۳۷۰، ۴۸ هزار و ۲۱ و ۴۶ هزار و ۳۰۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم جهان قرار دارند.
 
جدیدترین آمار جهانی کرونا پنجشنبه ۲۱ فروردین ۹۹
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار