کد خبر: 997873
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اسلامشهر:
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اسلامشهر از آماده‌باش کامل اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان با توجه به شرایط جوی در ۴۸ ساعت آینده خبر داد.
بهاره عشقی صابر

مسعود مرسل‌پور فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران  شهرستان اسلامشهر، با اشاره به آماده‌باش کلیه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان از 3 روز گذشته اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارش‌ها تا 2 روز آتی، اعضای این ستاد در 48 ساعت آینده نیز آماده‌باش هستند.

وی بیان کرد: امسال با وجود بارش‌های نسبتاً خوبی که داشتیم آبگرفتی در زیرگذرهای اتوبان تهران- ساوه ایجاد نشد و ترددها از این مسیرها به آسانی انجام پذیرفت.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اسلامشهر ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان افزود: عوامل شهرداری‌ها نیز حضور مستمری در خیابان‌ها و معابر داشتند تا با جمع‌آوری آب‌های سطحی و روان آب‌های جاری شده در سطح شهرها هرگونه گرفتگی در نهرها را برطرف سازند.

مرسل‌پور ادامه داد: 11 مورد چاه فاضلاب سپتیک نیز در نقاط مختلف اسلامشهر وجود دارد که نیروهای شهرداری در 3 شیفت کاری و به صورت 24 ساعته نسبت به تخلیه آب این چاه‌ها اقدام کردند تا مشکلی ایجاد نشود.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه‌ در ماه‌های گذشته برای جلوگیری از حوادث احتمالی از بارش‌های اخیر خاطرنشان کرد: لایروبی رودخانه‌های کن، کرج و کانال‌های انتقال آب‌های سطحی و روان آب‌ها باعث شد تا آب گرفتگی خاصی در شهرستان رُخ‌ ندهد.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر