کد خبر: 995519
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
آخرین آمار ویروس کرونا در کشور
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، به ارائه تازه‌ترین آمار و گزارش‌ها از وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور پرداخت.
سرویس جامعه جوان آنلاین: کیانوش جهانپور، بعد از ظهر یکشنبه مطابق معمول روز‌های قبل، با حضور در جمع خبرنگاران، به ارائه گزارشی از آمار ابتلا، بهبود یافتگان و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در کشور پرداخت.

وی با اشاره به ۱۲۰۹ مورد جدید مبتلا به کرونا در کشور، تعداد مبتلایان را ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون ۴۵۹۰ نفر از این افراد بهبود یافته‌اند.

جهانپور همچنین به آمار فوتی‌ها اشاره کرد و افزود: تا کنون ۷۲۴ نفر بر اثر ابتلا به کرونا، فوت شده‌اند.

وی در ادامه به آمار تفکیکی کرونا اشاره کرد و گفت: استان تهران با ۲۵۱ مورد ابتلای جدید، بیشترین مبتلا به کرونا را دارد و به دنبال آن اصفهان با ۱۲۶ و خراسان رضوی با ۱۴۳، قرار دارند.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
0
سلام: ایتالیا کل کشورش را قرنطینه کرد.آیا در این وضعیت وانفسا و هجوم ویروس کشنده کرونا و ترس و دلهره مردم و کارمندان از آن ،اگر ساعات کاریی ادارات و بانک ها کم شود و یا چند روزی تعطیل گردد مملکت فلج می شود؟ چون کارمندان با صدها نفر درشهر برخورد می کنند و دوباره آلودگی را به خانه می برند آیا با تعطیلی ادارات به صورت موقت از شیوع و اپیدمی این ویروس کم نمی شود و زنجیره شیوع آن کمتر نمی گردد؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار