کد خبر: 994628
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از مردم خواست که در روز‌های پایانی سال و همچنین نوروز به زیارت اهل قبور نروند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: احمد مسجدجامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در صحن شورای شهر تهران با بیان اینکه این روز‌ها شهرداری تهران در صف مقدم خدمات رسانی به شهروندان است، گفت: یکی از جا‌هایی که با شرایط سختی فعال است، سازمان بهشت زهرا (س) است.

وی با بیان اینکه تطهیر جان باختگان کرونا بسیار سخت است به گونه‌ای که ممکن است خانواده‌های این افراد نیایند، گفت: با این حال کادر بهشت زهرا (س) شست‌وشو، حمل و خاکسپاری این افراد را انجام می‌دهد و در تمام مراحل همراه با خانواده جان باختگان است که جا دارد تشکر ویژه‌ای از این کارکنان بی‌نام و نشان که در حال خدمت پرمشقت هستند و در صف مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، انجام دهیم و شهرداری تهران نیز خدمات ویژه‌ای به این افراد بدهد.

وی با بیان اینکه زیارت اهل قبور در روز‌های پایانی سال و نوروز همواره توصیه می‌شود و طی این سال‌ها مردم به این امر تشویق می‌شدند، گفت:، اما امسال شرایط کاملا متفاوت است و حتی رفتن به بهشت زهرا (س) نیز خیلی امن نیست و حالا مدیریت شهری باید تمهیداتی بیاندیشد تا مردم به زیارت اهل قبور در آغاز سال نو و روز‌های پایانی سال نروند.

وی با بیان اینکه باید تمهیداتی همچون بستن راه‌ها در دستور کار قرار گیرد چرا که انجام کار‌های فرهنگی تا حدودی دیر است، گفت: از آنجایی که مردم استقبال بیشتری به استفاده از فروشگاه‌های شهروند و میادین میوه و تره‌بار نشان دادند باید اعتبارات بیشتری صرف سالم‌سازی این محیط‌ها کنیم.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار