کد خبر: 993981
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۵
صفحه اینستاگرام سالومه سیدنیا، مجری شبکه من‌و‌تو هک شده و فرد هک‌کننده اقدام به انتشار چت‌های برخی بازیگران و نویسندگان سینما و تلویزیون با او کرده است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: متن چت‌های منتشر شده نشان از یک فاجعه فرهنگی است. «سلبریتی‌های فرهنگی» همه درد‌دل‌های سیاسی خود را با سالوسی تمام و در کمال حقارت با کسی در میان گذاشته‌اند که شهره به بی‌سوادی و البته یک خائن بالفطره به سرزمین ایران است تا جایی که فقط یکی از خباثت‌هایش دفاع از تحریم‌های امریکا علیه ملت ایران است. به نظر می‌رسد اقدامات و مواضع ضدایرانی این مجری شبکه صهیونیستی من‌وتو باعث نشده تا سلبریتی‌های نسبتاً محترم، احساس منفی نسبت به او داشته باشند. صحبت علیه نظام، ناامیدی از اصلاح، نقد و بررسی برنامه‌ها و اقدامات و نوشته‌های یکدیگر و مواردی از این قبیل، محتوای این چت هاست.

سالومه سیدنیا آن‌چنان در ضدیت با ایران پیش رفته که علاوه بر دفاع از تحریم ایران در روز ترور حاج قاسم سلیمانی هم به ابراز شادمانی پرداخت.

هنوز روشن نیست که آیا از نگاه نهاد‌های امنیتی کشور و دستگاه قضایی، تعامل با دشمن به شکلی که بیان شد، مستلزم برخورد قضایی خواهد بود یا خیر. اما پیش‌بینی می‌شود افشای این چت‌ها باعث بازبینی همکاری صداوسیما با این افراد شود.

اُف بر سلبریتی‌هایی که حتی خون شهید سلیمانی و شادی این مجری خائن از این شهادت، موجب نشد که با او دل ندهند و قلوه نگیرند. از پرویز پرستویی گرفته تا علی انصاریان، امیر مهدی ژوله، شهره سلطانی، شهره لرستانی، علی اوجی، تهمینه میلانی، برزو ارجمند، رضا صالحی، ارژنگ امیر فضلی، مهناز افشار، مهراب قاسم خانی، رضا بهمنی و دیگران.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
1
1
اینا که اسم برده شده واقعا با این خاین تماس گرفته اند ؟!11 اگه این طورباشه ازدیگران چه انتظاری باید داشت . رسانه ملی باید درخصوص او وامثال اش درتلویزیون من وتوافشاگری کنه . تلویزیونی که منابع مالی اش توسط فرح پهلوی تهیه می شود .
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
2
0
اینا بازیگر نیستند اینا هنرمند هم نیستند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار