کد خبر: 993967
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۱
پخش سریال «پرگار» که روایتگر معضلات اجتماعی پیرامون جوان و خانواده است به بعد از ماه رمضان موکول شد.

سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: پخش سریال «پرگار» که روایتگر معضلات اجتماعی پیرامون جوان و خانواده است به بعد از ماه رمضان موکول شد.
به گزارش فارس، با پخش سریال «سرگذشت» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی، قرار بر این شد تا مجموعه تلویزیونی «پرگار» به کارگردانی شهرام شاه حسینی بعد از نوروز ۹۹ پخش شود. این سریال که در ادامه سریال «آسمان همیشه ابری نیست» تولید شده است، ابتدا «آسمان هوای باران دارد» نام داشت. بعد از مدتی نام آن به «بی‌قید و شرط» تغییر کرد و روز‌های منتهی به پخش نیز «پرگار» نام گرفت. بر اساس اعلام مسئولان شبکه یک سیما قرار بود این سریال به دلیل محتوا و مضمونی که دارد در فصل پاییز پخش شود، اما پس از مدتی در خبر‌ها اعلام شد «پرگار» بعد از سریال دهه فجری شبکه یک روی آنتن می‌رود که پخش آن به دلیل تقارن با انتخابات به بعد از نوروز ۹۹ موکول شد.
در حال حاضر هنوز خبری درباره زمان قطعی این سریال اعلام نشده است، اما از آنجایی که بعد از پایان پخش سریال نوروزی تا شروع ماه رمضان کمتر از یک ماه زمان باقی است و این سریال نیز در ۲۹ قسمت تحویل شبکه داده شده است، به احتمال فراوان پخش سریال «پرگار» به بعد از ماه رمضان موکول خواهد شد؛ چراکه شبکه یک سیما سریال «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی را برای شب‌های ماه مبارک رمضان در جدول پخش دارد. سریال «پرگار» به تهیه‌کنندگی امیر پور رحمانی که در ۲۹ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید و به مرحله پخش رسیده، روایتگر معضلات اجتماعی پیرامون جوان و خانواده است. از جمله چگونگی استفاده از فناوری، جایگاه خانواده درتعلیم و تربیت فرزندان و...
در خلاصه داستان این سریال آمده است: خانواده‌ای برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکتری راهی تهران می‌شوند، اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می‌شوند که دستمایه قصه‌های این سریال است. علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکار از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار