کد خبر: 993687
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
بانک ملی ایران رتبه نخست پژوهشی نظام بانکی کشور در سال ۹۸ را کسب کرد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، این بانک از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده در میان ۳۴ بانک دیگر توانست رتبه نخست امور پژوهشی در نظام بانکی و رتبه بندی علمی بانک‌های کشور را به خود اختصاص دهد.

تا کنون ۸۷۷ مقاله در رابطه با بانک ملی ایران تهیه و منتشر شده است که شامل ۸۴۶ مقاله کنفرانسی و ۳۱ مقاله ژورنالی شامل ۱۱،۷۷۸ صفحه است و در حال حاضر بانک ملی ایران دو فراخوان طرح پژوهشی و تحقیقاتی جاری دارد.

بر اساس اطلاعات رصدخانه پژوهش‌های علوم بانکی، پژوهشگران بانک ملی ایران تاکنون با ۵۱ پژوهشگر از ۳۷ مرکز علمی تالیفات علمی ارائه کرده اند و بیژن بیدآباد مشاور بانکداری اسلامی بانک با ۱۱ مقاله، محمود الهیاری فرد معاون اداره تحقیقات و برنامه ریزی بانک با ۱۱ مقاله، هادی میرزائی کارشناس ارشد مدیریت دولتی و کارمند بانک با ۳ مقاله، مسعود رضایی آقمشهدی معاون واحد اعتبارات شعبه مرکزی ساری بانک با ۳ مقاله و ابراهیم مسجدی کارمند بانک با ۲ مقاله در لیست پژوهشگران برتر بانک ملی ایران قرار دارند.

واحد‌های دانشگاه پیام نور، بیشترین مقاله با محوریت بانک ملی ایران و یا مطالعات موردی با موضوع بانک ملی ایران را منتشر کرده اند.

لازم به ذکر است، دلیل عمده تمایل دانشگاه‌ها به تولید مقاله و مطالعه موردی در خصوص یک بانک عموما به سیاست‌های تشویقی بانک‌ها برای پژوهشگران و تسهیلات ایجاد شده برای دسترسی به اطلاعات و دیتای مورد نیاز جهت اجرای پژوهش است.

بدون شک هرقدر امکان دسترسی به دیتای موردنیاز برای اجرای پژوهش و تسهیلات مالی و غیرمالی فراهم شده توسط بانک بیشتر باشد، شاهد همکاری مراکز علمی بیشتر و تولید مقالات بیشتر خواهیم بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار