کد خبر: 993656
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
شهردار فردیس خبرداد
شهردار فردیس گفت: فعالان صنعت ساختمان در فردیس می توانند تا پایان سال جاری از تخفیف 30 درصدی عوارض صدور پروانه ساختمانی بهره مند شوند.

محمد خسروزاده با بیان اینکه قانون رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان صنعت ساختمان مورد تأکید است، گفت: مدیریت شهری فردیس در نظر دارد به منظور تسهیل در فرآیند صدور پروانه ساختمانی، زمینه را برای استفاده ۳۰ درصدی سرمایه گذاران و فعالان صنعت ساختمان از تخفیف عوارض صدور پروانه ساختمانی فراهم کند.

شهردار فردیس در ادامه با بیان اینکه شهرداری فردیس تا پایان سال جاری پس از ارائه نقشه‌های معماری توسط مالکان و سازندگان، پیش پروانه ساختمانی را صادر می‌کند، گفت: با این اقدام سازندگان می‌توانند از تسهیلات ۳۰ درصد تخفیف عوارض صدور پروانه ساختمانی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاران باید برای استفاده از تخفیف ۳۰ درصدی عوارض صدور پروانه، عوارض صدور پروانه ساختمانی را برابر نقشه‌های معماری تا پایان سال جاری پرداخت کنند، اضافه کرد: سازندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی پس از ارائه نقشه‌های معماری مهلتی دوماه برای تکمیل فرآیند پروانه ساختمانی خواهند داشت.

خسرو زاده با بیان اینکه ارائه تخفیف ۳۰ درصدی به سازندگان مصوبه ی شورای اسلامی شهر فردیس در جهت رونق ساخت و ساز در شهر است، تاکید کرد: این اقدام کمک شایانی به سازندگان خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری فردیس از سازندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در صنعت ساختمان دعوت می کند تا با مراجعه به شهرداری و دریافت دستور نقشه و ارائه نقشه‌های معماری ساختمان از تسهیلات تخفیف ۳۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی بهره‌مند شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار