کد خبر: 993294
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
از مجاهدت های پزشکان و پرستاران در صف مقدم مقابله با کرونا صورت گرفت
در پی ورود ویروس کرونا به کشور، رئیس شورای اسلامی شهر کرج از زحمات کادر پزشکی و درمانی و بهداشتی کشور و همچنین استان البرز که فداکارانه در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند، تقدیر و تشکر کرد.

اکبر سلیم نژاد با اشاره به تلاش بی وقفه پزشکان و پرستاران برای بهبود افراد مبتلا و جلوگیری از شیوع آن ضمن قدردانی از زحمات این جهادگران اظهارداشت: باید از پزشكان، پرستاران و كاركنان درمانی كه اين روزها در خط مقدم حفظ و حراست از سلامتی مردم در پيشگيری و كنترل بيماری كرونا به طور شبانه روز تلاش و از جان و زندگی خود می گذرند و برای درمان بيماران با وجود همه شرايط سخت و تهديدها كوشش مي كنند، تقدير و تشكر كرد.

این مسئول بر ضرورت همکاری همه دستگاهها برای مقابله با کرونا تاکید کرد و افزود: برای مقابله با کرونا باید همه مسئولین در همه بخش ها همکاری لازم را داشته باشند. همچنین لازم است هماهنگی بین بخشی کامل باشد و همه در این زمینه با حفظ وحدت در جهت ریشه کن کردن این ویروس اقدام کنند.

سلیم نژاد خاطرنشان کرد: از زمان شناسائی ویروس کرونا، مسئولین در بخشهای مختلف بخصوص بخش بهداشت و درمان، کادر پزشکی اعم از پزشکان، پرستاران و کارکنان آزمایشگاهها شبانه روزی در تلاش هستند تا ضمن کنترل و درمان بیماران از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: باید دغدغه مردم برای تهیه لوازم بهداشتی که به پیگیری از کرونا کمک می کند، رفع شود و داروخانه ها این لوازم از جمله ماسک را با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار دهند. شورای اسلامی شهر کرج آماده همکاری با ارگان های دیگر برای مقابله با کروناست و ما امیدواریم این ویروس در روزهای آینده ریشه کن شود.

سلیم نژاد با عرض تسلیت به خانواده‌هایی که عزیزانشان را در اثر ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند و همچنین آرزوی شفای عاجل برای افراد مبتلا، صمیمانه‌ به جامعه پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمانی خداقوت عرض کرد و برای سلامت این عزیزان و رفع هرچه سریع‌تر بلا از مردم شریف دعاگو هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار