کد خبر: 993255
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
فرماندار تبریز گفت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونای استان، مقرر شد همه ادارات شهرستان به جز دستگاههای خدمات رسان، از فردا تا پنچشنبه از ساعت ۸ تا۱۲/۳۰ دایر باشند و بر اساس نظر مدیران مربوطه کارکنان بالای ۵۵ سال و خانم های شاغلی که فرزندان خردسال دارند از آمدن به اداره خودداری کنند.

بهروز مهدوی در  نشست با مدیران سازمان های مردم نهاد با موضوع بحث بیماری کرونا با بیان اینکه آموزش مهمترین بحث در مقابله با ویروس کرونا است، اظهار داشت: حجم زیادی از مردم با سمن ها در ارتباط اند و سازمان های مردم نهادی که با موضوع بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی تشکیل یافته اند می توانند در شرایط بحرانی فعلی در راستای آموزش مقابله و مبارزه با ویروس کرونا با همکاری مردم ، دولت را در این امر همراهی کنند.

وی گفت: تیم های شبکه بهداشت شهرستان از امروز به صورت رندمی در مناطق مختلف شهر مردم را تست و با پخش بروشورهای آموزشی در راستای آموزش مقابله با ویروس کرونا اقدام خواهند کرد.

فرماندار تبریز گفت: با صلاحدید استاندار  و طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونای استان، مقرر شد همه ادارات شهرستان به جز دستگاههای خدمات رسان، از فردا تا پنچشنبه از ساعت ۸ تا۱۲/۳۰ دایر باشند و بر اساس نظر مدیران مربوطه کارکنان  بالای ۵۵ سال و خانم های شاغلی که فرزندان خرد سال دارند از آمدن به اداره خودداری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر