کد خبر: 993210
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵
فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله (عج) با ارسال نامه‌ای خطاب به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی از مواضع انقلابی، فساد ستیزانه و رویکرد ایشان مبنی بر نقش‌آفرینی مردم برای بسامان رساندن امر قضا قدردانی و تشکر کرد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش فارس، در پی اقدامات اخیر رئیس قوه قضائیه برای بسترسازی تعامل و مشارکت مردم با این قوه، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله (عج) با ارسال نامه‌ای خطاب به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی از مواضع انقلابی، فساد ستیزانه و رویکرد ایشان مبنی بر نقش آفرینی مردم برای بسامان رساندن امر قضا قدردانی و تشکر کرد.

مسئول قرارگاه بقیه‌الله اعظم (عج) در این نامه ضمن تشریح رسالت این قرارگاه در بستر سازی حضور، ساماندهی و گسترش گروه‌های مردمی برای نقش آفرینی مؤثر آن‌ها در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب، از آمادگی برای مشارکت و کمک به قوه قضائیه جهت تحقق این رویکرد در تعامل با مجموعه‌های مردمی خبر داده است. وی همچنین ضمن یادآوری بیانات رهبر انقلاب در دیدار متعدد پیش از اینکه از لزوم بسترسازی برای مشارکت مردم و تجربه موفقیت‌آمیز حضور مردم در عرصه‌های مختلف یاد کرده بودند در این نامه خاطرنشان کرده است: رهبر انقلاب در سال ۹۰ تأکید فرمودند «هر جایى که مسئولان کشور توانایى‌هاى مردم را شناختند و به کار گرفتند ما موفق شدیم، هر جایى که ناکامى هست، به خاطر این است که ما نتوانستیم حضور مردم را در آن عرصه تأمین کنیم. ما مسائل حل نشده کم نداریم؟! در همه مسائل گوناگون کشور، مسئولان باید بتوانند با مهارت، با دقت، با ابتکار، راه‌هایی را براى حضور مردم پیدا کنند.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار