کد خبر: 992965
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
منتخب مردم اراک در یازدهمین دوره مجلس:
سرويس سياسی جوان آنلاين: ایرانیان هیچ‌گاه خباثت غرب را در جلوگیری از ارسال دارو و مایحتاج پزشکی به کشورمان فراموش نمی‌کنند و این ننگ همیشه بر چهره مدعیان حقوق بشر و پزشکان بدون مرز می‌ماند.

محمدحسن آصفری منتخب مردم اراک در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، درباره عملیات روانی غرب و رسانه‌های آن‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران به بهانه کرونا گفت: امریکایی‌ها و اروپایی‌ها قبل از آنکه بخواهند موضوعی را درباره کرونا بیان کنند، نباید فراموش کنند که در چند سال پیش وقتی جنون گاوی همه قاره سبز را فرا گرفت و اتحادیه اروپا را فلج کرد و توانست مشکلات جدی برای آنان به وجود بیاورد و منجر به قرنطینه تعداد زیادی از مناطق شد، در اذهانشان تکرار کنند که چگونه برای ترددشان در این اتحادیه محدودیت قائل شدند. متأسفانه ویروس کرونا توانسته جهان را غافلگیر کند و بیش از ۴۰کشور مستقیماً تحت تأثیر آن قرار دارند و مختص ایران نیست.
منتخب مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: مدیران و مسئولان کشورمان توانستند با مدیریت جهادی و همت بلند کادر پزشکی و پرستاری و درمانی و فعالیت‌های شبانه‌روزی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها با این ویروس مقابله کنند و تمام تلاش‌ها برای کاهش جانباختگان کروناست.
جمهوری اسلامی ایران در حوزه بهداشت و درمان توانمندی بسیاری بالایی داشته و برای مقابله با هر گونه بیماری آمادگی لازم را دارد.

وی اظهار داشت: اقدامات کشور‌های غربی در موضع‌گیری علیه جمهوری اسلامی ایران به بهانه کرونا محکوم است و بهتر است آن‌ها وقتی که ادعای دفاع از حقوق بشر کرده و تشکیلاتی به نام یونسکو راه‌اندازی کرده‌اند و داعیه‌دار دموکراسی در دنیا هستند، توضیح دهند و پاسخگو باشند که چه کمکی به جمهوری اسلامی ایران جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشورمان کرده‌اند؟
آصفری تصریح کرد: وقتی که رئیس‌جمهور امریکا در شب عید نوروز با زبان فارسی پیام تبریک به ملت ایران می‌دهد، باید توضیح دهد که چرا حاضر نیست در موضوع انتشار ویروس کرونا در دنیا به کشور‌های فارسی‌زبان کمک کند.

آصفری گفت: همانطور که جمهوری اسلامی توانست با ویروس آنفلوآنزا در دوره‌های قبل مقابله کند، قطعاً بر ویروس کرونا هم غلبه خواهیم کرد و سیاهی این موضوع بر چهره غربی‌ها خواهد نشست چراکه آن‌ها در حوزه بهداشت و درمان ناجوانمردی زیادی را علیه جمهوری اسلامی به کار گرفتند و حتی حاضر نشدند بخشی از نیازمندی‌های حوزه دارو و درمان را در اختیار ایران بگذارند. مردم ایران هیچ‌گاه خباثت غربی‌ها را در جلوگیری از ارسال دارو و مایحتاج پزشکی به کشورمان فراموش نخواهند کرد و این ننگ همیشه بر چهره مدعیان حقوق بشر و پزشکان بدون مرز خواهد ماند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار