کد خبر: 992605
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۰
یک عضو فراکسیون ولایی مطرح کرد
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: پیام انتخاب منتقدان دولت از سوی ملت آن بود که مردم به دنبال تغییر شرایط موجود هستند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با مهر درباره علت کاهش مشارکت مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: کاهش حضور مردم در این دوره از انتخابات دلایل متعددی دارد که یکی از دلایل اصلی‌اش، آن است که مردم از اینکه دولت و مجلس توجه اساسی به بهبود وضعیت اقتصادی آنان ندارند، گله‌مند هستند.

وی ادامه داد: اقشار آسیب‌پذیر بیش از دیگر اقشار جامعه به علت گرانی‌های افسارگسیخته از عملکرد مسئولان گله دارند و ناراحتند که چرا مسئولان به ویژه دولتمردان وضعیت اقتصادی را کنترل نمی‌کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر تبلیغات رسانه‌های بیگانه درباره شیوع ویروس کرونا باعث شد که برخی از مردم از ترس این بیماری، از حضور پای صندوق‌های رأی پشیمان شوند.

کوچکی‌نژاد با اشاره به انتخاب نیرو‌های انقلابی و منتقدان جدی دولت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: پیام انتخاب این افراد از سوی ملت آن بود که مردم به دنبال تغییر شرایط موجود هستند و به نمایندگانی که وابسته به دولت هستند و مأموریت خود را پیگیری مطالبات دولت می‌دانند، اقبالی نشان نمی‌دهند. وی بیان کرد: توقع مردم از نمایندگان منتخب مجلس یازدهم آن است که کاملاً مستقل از دولت عمل کنند و هر لحظه پاسخگوی ملت باشند که اگر این گونه نباشند، قطعاً به همان مشکلاتی که اکثر نمایندگان مجلس دهم دچار شدند، گرفتار و باعث نارضایتی مردم می‌شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار