کد خبر: 992506
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
شهردار فردیس خبرداد
شهردار فردیس از تصویب لایحه هدیه ۷۰۰ هزار تومانی به مناسبت گرامیداشت روز زن و مرد به کارکنان شهرداری در صحن علنی شورای اسلامی شهر خبر داد و گفت: این لایحه پس از سیر مراحل قانونی و ابلاغ، اجرایی می شود.

محمد خسرو زاده در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس ، با اشاره به برگزاری نشستی با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج، اظهار کرد: با همراهی همکارانم در شهرداری درصدد هستیم انتزاع سازمان حمل و نقل شهرداری فردیس از کرج را هرچه سریعتر به نتیجه برسانیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در نظر داریم پس از انتزاع سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری فردیس، نسبت به خصوصی سازی ناوگان حمل و نقل این سازمان اقدام کنیم، تاکید کرد: با این راهکار، برای همیشه اتوبوس و تاکسی هایی بروز رسانی شده خواهیم داشت؛ علاوه بر آن، در هزینه های شهرداری نیز صرفه جویی می‌شود.

شهردار فردیس همچنین از دریافت پارکینگ مکانیزه فلکه سوم از شهرداری کرج خبر داد و افزود: این پارکینگ پس از تعمیر و بروز رسانی، راه اندازی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احتمال شیوع ویروس کرونا در استان البرز و لزوم پیشگیری از آن، اضافه کرد: با توجه به اینکه ادارات از جمله مکان های عمومی هستند، ادارات فردیس ضد عفونی خواهند شد.

خسرو زاده ادامه داد: اقدامات خرید ماسک و دستکش یکبار مصرف برای توزیع میان مردم درحال انجام است و در این راستا از شهروندان می خواهیم تا از حضور در اماکن پرتردد خودداری کنند.

وی همچنین از تصویب لایحه هدیه ۷۰۰ هزار تومانی به مناسبت گرامیداشت روز زن و مرد به کارکنان شهرداری در صحن علنی شورای اسلامی شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این لایحه پس از سیر مراحل قانونی و ابلاغ، اجرایی می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار