کد خبر: 992348
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
معاون شهردارکلانشهر کرج خبرداد
معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی،‌ورزشی شهرداری کرج اعلام کرد که برای پیشگیری از بیماری کرونا ویروس بخش عمده فضاهای تبلیغاتی این کلانشهر به اطلاع رسانی عمومی اختصاص یافته است.

علیرضا رحیمی گفت : اختصاص بیلبوردها، تلویزیون های شهری و مکان های عمومی از مهمترین اقدامات برای اطلاع رسانی در کلانشهر یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری کرج است که محقق شده است.

وی ادامه داد : صدها برشور اطلاع رسانی به صورت رایگان بین شهروندان کرجی توزیع شده و این روند نیز ادامه دارد.

معاون شهردار کرج افزود: طرح های آموزش همگانی با استفاده از امکانات مدیریت شهری با جدیت دنبال می شود ضمن آنکه اقدامات لازم برای ضدعفونی مکان های عمومی انجام می شود.همچنین بسیج شهرداری کرج اقدام به توزیع رایگان ماسک و دستکش یک بار مصرف بین تمام کارکنان و کارگران شهرداری کرد.

رعایت الزامات بهداشت فردی و عمومی مهمترین راه مقابله با این بیماری است

کرونا ویروس که چندی پیش ابتلای برخی هموطنان به آن محرز شد با اطلاع رسانی گسترده رسانه های جمعی و خودمراقبتی گسترده مردمی و طرح های پیشگیرانه مانند تعطیلی مراکز دانشگاهی و مدارس تا حدود زیادی در حصار کنترل قرار گرفته است.

به گفته کارشناسان بهداشتی و درمانی ، رعایت الزامات بهداشت فردی و عمومی مهمترین راه مقابله با این بیماری است .

هرچند که خطرات این بیماری به مراتب کمتر از آنفلوآنزا بیان شده اما این روزها خودمراقبتی ها در برابر آن بیشتر شده است.

تاکنون هیچ مورد ابتلا به این بیماری در استان سه میلیون نفری البرز گزارش نشده اما به دلیل اینکه کرونا ویروس هیچ حد ومرزی را نمی شناسد رعایت الزامات بهداشتی آن را محدود وناکارآمد خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار