کد خبر: 992150
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کرج از برگزاری طرح «آرامش بهاری» ویژه تعطیلات نوروز در امامزاده و بقاع متبرکه شاخص این شهرستان خبر داد.

مصطفی حمزه‌زاده، با اشاره به میزبانی امامزادگان این شهرستان از مسافران نوروزی در قالب طرح آرامش بهاری اظهار کرد: طرح آرامش بهاری در طول ایام تعطیلات نوروز در امامزادگان و بقاع متبرکه اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح از ۲۸ اسفندماه امسال آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت افزود: امامزادگان شاخص کج میزبانی این طرح در ایام نوروز را بر عهده دارند.

این مسئول با اشاره به حضور مبلغان اعزامی از قم و بومی استان در این طرح گفت: همچنین خادمان ثابت و افتخاری بقاع متبرکه به صورت شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران فعالیت خواهند داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کرج برپایی ایستگاه همه واقف باشیم، آئین تحویل سال نو، سخنرانی، برپایی ایستگاه صلواتی، غرفه کودک، عرضه محصولات فرهنگی، پاسخگویی به مسائل شرعی، غرفه مشاوره خانواده و برگزاری مسابقه فرهنگی و توزیع جوایز را از جمله برنامه‌های طرح آرامش بهاری اعلام کرد.

حمزه‌زاده عمل به سفارش مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، نشر معارف و ترویج باورهای دینی و سبک زندگی اسلامی، خدمت‌رسانی شایسته به مسافران و زائران نوروزی را از اهداف این طرح برشمرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار