کد خبر: 992094
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز در پیامی از حماسه حضور مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم آمده است: حماسه‌ حضور پرشور مردم قهرمان ایران اسلامی و خطه آذربایجان در انتخابات، صفحه‌ی تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود .
در این پیام اضافه شده است: آذربایجان سنگر دفاع از ایرانِ انقلابی در جنگ نرم و سخت ، با نقش برآب کردن وسوسه‌ های شیطانی و مداخله‌جویانه استکبار که در صدد دلسرد کردن مردم در پای صندوق های رای بود، بزرگترین برنده در صحنه ای دیگر از انقلاب شد.
این حماسه‌ی ماندگار در آغاز پنجمین دهه از عمر با برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و گام دوم انقلاب ثابت کرد که ایران اسلامی میتواند باتکیه بر عزم ملت خود، راه استقلال و آزادی را از چنبره‌ی سلطه‌ی بیگانگان تا نقطه‌ی مطلوب بپیماید.

اکنون نمایندگان مردم که مسئول قانونگذاری و نظارت بر اجرای صحیح آن هستند با رأی و تشخیص شما ملت همیشه در صحنه انتخاب شده اند که این مهم نمونه‌ی آشکار از مردمسالاری دینی است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به منتخبین عزیز مردم که با کسب اعتماد و آرای ملت، توفیق خدمتگزاری به مردم استان را بدست آورده اند تبریک گفته و افزوده است: از همه نمایندگان راه یافته به بهارستان انتظار دارم به شکرانه این اعتماد و آراء، اهتمام مجدانه به وظائفی که قانون اساسی بر عهده‌ی ایشان نهاده است داشته باشند و همچنین در راه رفع مشکلات مردم خصوصا اشتغال و ازدواج جوانان بی وقفه تلاش کنند.
از دیگر نامزدهای محترم مجلس شورای اسلامی هم که با حضور در صحنه و طرح زمینه‌ی حضور حماسی مردم را فراهم آوردند صمیمانه تشکر میکنم.
همچنین قدردانی و تشکر خود را از شورای محترم نگهبان و وزارت کشور و مجریان و ناظران، طرفداران همه‌ نامزدهای محترم و نیز از دست‌اندرکاران ستاد انتخابات کشور، نیروهای امنیتی و انتظامی و همه خبرنگاران رسانه های دیداری و شنیداری و صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که در این راه، وظیفه‌ بزرگ و کوششی خستگی ناپذیر داشتند اعلام میدارم.

مردم آذربایجان شرقی دیروز همزمان با سراسر کشور برای انتخاب ۱۹ نماینده خود برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بین ۲۹۰ نامزد به پای صندوق های رای رفتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر