کد خبر: 991747
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز خبرداد
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز اعلام کرد که مصرف گاز مشترکان البرزی امسال در مقایسه با سال گذشته ۲ درصد کاهش یافته است.

حسین تقی‌نژاد اظهار داشت: میزان مصرف سالانه گاز مشترکان البرزی پنج ونیم میلیارد متر مکعب است که تا کنون و با توجه به برودت سرمایی که در برخی روزهای سال‌جاری داشتیم مشترکان ۲ درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی کردهاند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه حذف قبوض کاغذی امسال در دستور کار شرکت گاز استان البرز قرار گرفت،‌گفت: تلاش شرکت گاز بر این بود تا مشترکان از روش‌های آسانتر برای پرداخت قبوض خود استفاده کنندتا بتوانند با پرداخت به موقع از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند.

تقی نژاد خاطر نشان کرد:تاکنون ۶۰ درصد شماره تلفن مشترکان البرزی برای پرداخت الکترونیکی وصول مطالبات ثبت شده که قرار است مشترکان البرزی با ۲ روش پرداخت از طریق موبایل و مراجعه حضوری ماموران شرکت گاز و ارائه قبض به مشترکان و امکان پرداخت درب منازل صورت بگیرد.

این مسوول تعداد مشترکان استان البرز در بخش صنعت،‌خانگی ،‌کشاورزی و تجاری را ۹۰۰ هزارمشترک عنوان کرد و افزود: سالانه ۵۰ درصد در بخش صنعت و نیروگاه و ۵۰ درصد نیز مشترکان خانگی مصرف گاز دارند.

تقی نژاد مشترکان روستایی استان البرز را ۸۷ هزار مشترک اعلام کرد و گفت: نسبت مشترکان روستایی به جمعیتی شهری رقم کمتری دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار