کد خبر: 991367
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
قائم مقام کمیته امداد آذربایجان‌شرقی
قائم مقام کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۶۸۱ واحد مسکونی در شهرها و روستاها برای مددجویان این نهاد تامین شده است

 غلامعلی ملامهدی  با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان از اولویت‌های اساسی کمیته امداد است، اظهار کرد: در ۱۰ ماهه امسال ۱۸۱ واحد مسکن شهری برای مددجویان آذربایجان شرقی خرید یا احداث شده است.

وی همچنین با اشاره به احداث مسکن مددجویی در روستاها گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان دی ماه  ۵۰۰ واحد مسکن روستایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان احداث شده است.

ملامهدی خاطر نشان کرد: به طور متوسط روزانه حدود سه واحد مسکن در ۹ ماهه سال‌جاری در مناطق شهری و روستایی استان برای مدجویان تحت حمایت کمیته امداد تامین شده است.

وی ادامه داد: یک هزار و ۸۰۶ واحد مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی استان نیز تعمیر شده است که به طور متوسط روزانه ۶ واحد را شامل می‌شود.

ملامهدی با اشاره به تفاهم نامه مشترک کمیته امداد با بسیج سازندگی سپاه استان گفت: با همکاری مشترک این دو نهاد و کمک‌های خیران در نظر داریم تا پایان امسال یک هزار واحد مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی استان خرید یا احداث کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها