کد خبر: 990989
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: داشتن مجلسی قوی و کارآمد با حضور حداکثری مردم درپای صندوق‌های رأی و انتخاب افراد اصلح برای قانونگذاری محقق می‌شود.

 حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر با اشاره به اهمیت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفته جاری اظهار داشت: علاج حل مشکلات کشور بنا بر بیانات رهبر معظم انقلاب، قوی‌تر شدن در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، فناوری و دفاعی است و یکی از مولفه‌های قوی شدن کشور، تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد است.

وی با بیان اینکه مجلسی قوی دو رکن دارد که اولین آن مربوط به حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی  و دومی انتخاب درست و هوشمندانه مردم است.

آل‌هاشم انتخابات آینده مجلس را یکی از آزمون‌های بزرگ ایران اسلامی در ابعاد داخلی و بین‌المللی دانست و با اشاره به اینکه دشمن از مدت‌ها قبل تلاش می‌کند، مردم را نسبت به این انتخابات دلسرد کند، متذکر شد: اما ملت قهرمان، نقطه‌سنج و بصیر ایران اسلامی دشمنان را در رسیدن به آمال شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه در مردم‌ باید به نماینده تراز  انقلاب رای دهند، یادآور شد: نماینده تراز انقلاب باید در مسیر امام و انقلاب و خدمت به مردم حرکت کند و با پایبندی به آرمان‌های انقلاب در روز بحران رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب بداند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه با بیان اینکه راهبرد مقاومت و راه سردار سلیمانی قوام و دوام دارد، تصریح کرد: حیات و شهادت سردار سلیمانی منشاء برکات عظیم در دنیای اسلام بود و راه و مسیر ایشان با فرماندهی سردار قاآنی با قدرت ادامه دارد.

امام جمعه تبریز افزود: رویش‌های انقلاب تشییع ۲۵ میلیون نفری سردار سلیمانی را رقم زد که همه دشمنان و حتی دوستان نظام اسلامی را متحّیر کرد.

وی ادامه داد: مردم متحد زیر تابوت سردار سلیمانی پایبندی به آرمان‌های امام و شهدا و اهداف رهبر معظم انقلاب را به منصه ظهور رساندند.

آل‌هاشم در ادامه با تبریک‌  سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، از این بانوی بزرگوار اسلام به‌عنوان بانوی مکتب ساز جهان اسلام و مذهب تشیع یاد کرد که تمام زندگی خصوصی و اجتماعی او سرشار از الگو برای زنان امروز است.

امام جمعه تبریز نامگذاری سالروز ولادت حضرت زهرا به‌عنوان روز زن را از برکات بزرگ نظام اسلامی دانست و اذعان داشت: این در حالی است که در رژیم گذشته مناسبت‌های خاصی برای گرامیداشت روز زن در نظر گرفته می‌شد.

 آل‌هاشم، حضرت فاطمه (س) را جامع‌ترین و معتبرترین مکتب برای بشریت خواند و اضافه کرد: طبق آموزه‌های دینی این بانوی بزرگ اسلام نه یک شخص، بلکه یک جریان و یک نظام مکتبی برای جهان و اسلام است که جامعیت و اعتبار ویژه‌ای به مقام زن داده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر