کد خبر: 990810
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
تولید محتوای درست باید جای رقابت نادرست را بگیرد
فرمانده سپاه عاشورا گفت: فعالین رسانه به جای رقابت نادرست باید به دنبال تولید محتوای درست باشید به طوریکه مطالبه‌‌گری و روشنگری صحیح لازمه کار شماست.

سردار عابدین خرّم  در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: خود ابوذر چند ویژگی دارد که باید در شرایط فعلی از آن استفاده کرد.

وی تصریح کرد: ساخت فیلم یک ارزش و حرکت اساسی است که باید در موضوعات مختلف فیلم ساخته شود.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: فیلمی در رابطه با جنگ ساخته شد که در آن بمباران، من جزو آسیب‌دیدگان بودم به طوریکه آن بمباران خیلی وسیع بود ولی در آن فیلم پیام از اقدام شنیع تامین‌کننده مواد شیمیایی، چیزی گفته نشده بود.

وی با تاکید بر اینکه امروز برای ما لازم است تا به شخصیت این مرد بزرگ یعنی سردار سلیمانی بزرگ پی ببریم و عمق‌بخشی داشته باشیم، گفت: باید در وصیت ایشان تامل کنیم که چه غوغایی به پا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ رسانه‌ای به مراتب سهمگین‌تر از سایر جنگ‌هاست چراکه اکنون ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان علیه ما کار می‌کنند از این‌رو نباید اجازه دهیم برای برای ما سوژه‌سازی کنند ما نباید دنباله‌رو باشیم و خاصیت این جشنواره نیز باید این چنین باشد.

فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: به جای رقابت باید به دنبال تولید محتوای درست باشید به طوریکه مطالبه‌‌گری و روشنگری صحیح لازمه کار شماست.

وی با تاکید بر اینکه انتقاد مخرب هم به خود هم به دیگران آسیب می‌زند، گفت: در عین حال که مطالبه‌‌گری می‌کنید، حتما باید هم‌افزا باشد.

خرّم با بیان اینکه باید در یک نقطه بهینه باید به هم برسیم، گفت: وقتی جریان ملی پیش می‌آید باید هم‌افزا باشیم و همدیگر را کمک کنیم و در این هجمه رسانه‌ای که علیه کشور  است، پاسخ لازم در برابر دشمن داشته باشیم.  

فرمانده سپاه عاشورا گفت: روزانه سرانه مصرفی هر نفر در ایران ۱۶۹ دقیقه در اینترنت است که باید آن را به نحو مطلوب و فضاسازی‌های لازم استفاده کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر