کد خبر: 990581
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
عضو دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی وعده داد که این رژیم را از سرزمین فلسطین، بیرون خواهند کرد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: «خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین بر تداوم مقاومت در برابر اشغالگر صهیونیستی تأکید کرد.

الحیه گفت که حماس و تمامی گروه‌های مقاومت و ملت فلسطین «عزم خود را جزم کرده‌اند که در برابر اشغالگر [اسرائیلی]بایستند و با معامله قرن مقابله و برای همیشه آن را ساقط کنند».

معامله قرن طرح صلح تحمیلی آمریکاست که دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور، هشتم بهمن ماه، آن را علنی کرد. بر اساس این طرح، قدس، پایتخت رژیم صهیونیستی خواهد بود.

الحیة خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «اگر تو حماس را تهدید می‌کنی، حماس نیز وعده می‌دهد که تو را ریشه‌کن خواهد کرد. ما به تو وعده می‌دهیم که از خاکمان خواهی رفت».

وی همچنین تصریح کرد که «اگر رابطه با اشغالگر [اسرائیلی]قطع نشود و هماهنگی امنیتی متوقف نشود، جهان باور نخواهد کرد که ما مخالف معامله قرن هستیم».

این مسئول حماس با تأکید بر اینکه «ما فلسطینیان باید در حرف و عمل، با این معامله مقابله کنیم»، خاطر نشان کرد، اتحاد ملی فقط زمانی صورت خواهد گرفت که گروه‌های فلسطینی به این اتفاق نظر برسند که اسرائیل دشمن آنان است.

الحیه با اشاره به اینکه، رژیم صهیونیستی هیچ جایی در سرزمین فلسطین ندارد، گفت که «راه مقابله با معامله قرن، مقاومت با همه ابزار‌ها در برابر اشغالگر است».

وی با بیان اینکه باید هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی متوقف شود، تصریح کرد، فقط با عملیات می‌توان با این رژیم برخورد کرد.

نتانیاهو روز گذشته ضمن تهدید سران جنبش مقاومت اسلامی «حماس» گفت در صورت متوقف نشدن حملات از نوار غزه، بشدت غافلگیر می‌شوند.

وی ادعا کرد که «به عنوان نخست‌وزیر به شما می‌گویم، من عجله‌ای برای آغاز جنگ ندارم...، ولی ما در حال آماده‌سازی یک غافلگیری برای حماس هستیم. نمی‌گویم چیست، ولی از هرچیزی که تا کنون بوده متفاوت است».

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار