کد خبر: 990490
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

سرویس ایران جوان آنلاین: سه واحد تولید شکر از چغندرقند با مجموع ظرفیت تولید حدود ۳۴ هزار تن در شهرستان‌های دزفول و شوش احداث خواهد شد.
امیرحسین نظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در حال حاضر احداث سه پروژه تولید شکر از چغندرقند در شهرستان‌های دزفول و شوش در حال پیگیری و انجام است که با اجرای آن‌ها شاهد ایجاد اشتغال و همچنین افزایش تولید شکر در استان خواهیم بود. وی با اشاره به پروژه احداث یک کارخانه تولید شکر در شهرستان دزفول، افزود: این کارخانه توانایی تولید ۱۰ هزار تن شکر از چغندرقند را دارد و یک کارخانه بسیار خوب برای استان خوزستان است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: این کارخانه اکنون در مرحله‌ای است که دستگاه‌های آن در حال حمل به کشور هستند و روند اجرای آن پس از رسیدن دستگاه‌ها به کارخانه در مراحل نهایی قرار خواهد گرفت. کار تخصیص اعتبارات این پروژه از صندوق توسعه ملی انجام شده است و مسئله‌ای در بحث اعتبارات مورد نیاز برای اجرای آن وجود ندارد. نظری ادامه داد: دو کارخانه دیگر نیز قرار است در شهرستان شوش احداث شوند تا علاوه بر بحث اشتغال، استان را به سمت خودکفایی در بحث تأمین شکر سوق بدهند.
رئیس سازمان صمت استان خاطرنشان کرد: زمین مورد نیاز برای ساخت این دو واحد تولیدی شکر از چغندرقند مشخص و تأمین شده است تا پس از تأمین اعتبارات نسبت به ساخت این واحد‌ها اقدام شود. این دو واحد ۱۲ هزار تنی شکر از چغندرقند در شوش هم‌اکنون در انتظار مصوبه صندوق توسعه ملی برای تأمین اعتبار هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار