کد خبر: 989801
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
رییس سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی:
سردار سلیمانی گفت: همه اهداف آمریکا در معامله قرن تجزیه جهان اسلام و اختلاف و تضعیف جهان اسلام است، اما هدف امام و رهبری ورود ملت ایران به مرحله تمدن سازی است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،سردارغلامرضا سلیمانی در اجتماع مسؤولان بسیج کاشان ، اظهارداشت: آمریکا در طول چهل سال گذشته در هیچ صحنه‌ای نتوانستند بر انقلاب اسلامی ایران تسلط پیدا کنند.

وی افزود: همه تلاش آمریکا برای متوقف کردن ملت ایران است، چرا که ملت ایران یک الگوی جدید در دنیا و جهان اسلام ارائه داده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین جمهوری اسلامی ایران علاوه بر تغییر مفهوم قدرت، خودش را نیز به عنوان یک الگوی جدید معرفی کرده است، چرا که جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردم سالار عاشورایی و علوی است.

وی ادامه داد: ملت انقلابی، الهی، علوی، عاشورایی و قهرمان ایران در هر صحنه‌ای که نیاز بوده در میدان حاضر شده و از انقلاب و آرمان‌های امام راحل و از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با جان خود دفاع کرده است.

سردار سلیمانی ابرازنمود: عشق مردم ایران به نظام بر آمده از اندیشه الهی آن‌ها است و آمریکایی توان تشخیص آن را ندارد چرا که آن‌ها یکسری مؤلفه‌های مادی دارند و قدرت را با اعداد ریاضی محاسبه می‌کنند و قدرت نرم و الهی مبتنی بر ایمان و غیرت دینی قابل مقایسه با اعداد و ریاضی نیست و برای همین است که در همه صحنه‌ها شکست می‌خورند.

وی تصریح کرد: امروز نیز آمریکا با تمام توان وارد میدان شده است تا جمهوری اسلامی ایران نتواند الگوی موفق خود را به صورت کامل به دنیا عرضه کند.

این مقام نظامی اذعان داشت: فشار‌های اقتصادی، تروریسم اقتصادی و شهادت افتخارآفرین سردار حاج قاسم سلیمانی از سوی رئیس جمهور تروریست آمریکا به دلیل عقده گشایی و کینه‌ای است که نظام سلطه از ملت ایران در دل دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: ملت ایران طی ۴۱ سال گذشته نه تنها توطئه‌های آمریکا را نقش بر آب کرده است، بلکه اجازه نداده

سلیمانی گفت: تنها موفقیتی که آمریکا به آن تکیه دارد داشتن قدرت انجام عملیات روانی گسترده و پیچیده از طریق رسانه ها، ماهواره‌ها و فضای مجازی است.

وی بیانکرد: در فضای مجازی و ماهواره‌ای نزدیک به دویست فرستنده ماهواره‌ای فارسی زبان علیه ملت فعالیت می‌کنند و همه تلاش‌های آن‌ها این است که شکست‌های خود را پیروزی جلوه دهند و پیروزی‌های ملت ایران را شکست جلوه بدهند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر از همان ابتدا که یهود خرید زمین‌های مردم مظلوم فلسطینی را آغاز کردند مسلمان هوشیار بودند امروز شاهد معامله قرن نبودیم.

وی افزود: همه اهداف آمریکا در معامله قرن تجزیه جهان اسلام و اختلاف و درگیری و تضعیف جهان است، اما هدفی که امام و رهبری ترسیم کردند، ورود ملت ایران به مرحله تمدن سازی است.

به گفته وی ما درحال آماده شدن از مرحله تکمیل دولت اسلامی و مرحله تحقق جامعه اسلامی «جامعه پردازی» در بیانیه گام دوم وارد مرحله تمدن نوین اسلامی هستیم.

سردار سلیمانی گفت: این افتخار جاودانی برای ملت ایران است که نه تنها در دوران اوج تمدن اسلامی پیش قراول تمدن اسلامی بوده بلکه در دوران اخیر و در دوران مواجه با تمدن منحط و به بحران معنویت رسیده قرن هم توانست تمدن اسلامی را مطرح کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه این فشار‌ها برای جلوگیری از تحقق تمدن اسلامی است، ادامه داد: ما باید به کشور‌های اسلامی الگو ارائه کنیم برای این کار باید شهر‌های و محلات و تشکیلات مردمی الگو داشته باشیم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار