کد خبر: 989574
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرزخبرداد
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت: مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان البرز تلاش دارند که با اقدامات جهادی و شبانه روزی سطح خدمت رسانی به هم استانی عزیز را ارتقا دهند.

بهنام بیات در ادامه افزود: امسال در دهه فجر بیش از ۷ میلیارد تومان پروژه های قابل افتتاح داریم که شامل تامین زیرساخت برق در پروژه های مسکن مهر، روشنایی معابر و اصلاح وضعیت سیستم های مبلمان شهری می باشد.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ کیلومتر از شبکه های بدون روکش شهرستان های استان البرز تا پایان امسال تبدیل به سیم های روکش دار می شود، گفت: این اقدام ۴۵ میلیارد تومان هزینه مالی در پی داشته که حدود ۶۰ کیلومتر آن با هزینه ای حدود ۱۴ میلیارد تومان برای دهه فجر امسال آماده افتتاح شد و باقی کار نیز تا پایان سال جاری تکمیل می شود .

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در ادامه در خصوص زیرساخت های شبکه برق و قدرت این استان گفت: در این راستا اولین پست ۴۰۰ کیلوولت برق استان البرز در شهریور ماه کلنگ زنی شد، این پروژه در سه مرحله انجام می شود و برای هر مرحله آن هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان برآورد شده است.

 وی با اشاره به اینکه با افتتاح اولین پست برق ۴۰۰ کیلوولت استان ، شبکه برق استان البرز به شبکه برق سراسری لینک( پیوند ) می شود، گفت: برای اجرای فاز نخست این پروژه، پیمانکار انتخاب شده و در حال انجام کار است و امیدواریم تا پایان سال ۹۹ فاز نخست آن راه اندازی شود.

بیات در بخش دیگری گفت : بیش از ۸۰ میلیارد تومان برای احداث و تقویت زیرساخت های فوق توزیع و انتقال به شبکه قدرت داشته ایم که در دهه فجر امسال افتتاح می شود.

 وی عنوان کرد: به دنبال حذف واسطه میان مشترکین و ماموران حوادث شرکت هستیم؛ در این خصوص زمانی که مردم با سامانه ۱۲۱ تماس می گیرند؛ موضوع به اداره حوادث و سپس به ماموران عملیاتی ما ارجاع داده شده و مامورین حوادث در کمترین زمان در محل حضور می یابند.

 

حذف بیش از یک میلیون اشتراک برای قبوض کاغذی

 

معاون فروش و خدمات مشترکین برق نیز از حذف قبوض کاغذی 1میلیون و 1361 اشتراک خبر داد و بهترین راه را ارسال پیامک عنوان کرد.

محمدمهدی بهرامی بهترین راه را ارسال پیامک در اطلاع رسانی سریع و ضریب نفوذ بالای آن عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در داخل پیامک ریز اطلاعات انشعاب ذکر می شود و در انتهای آن لینک اینترنتی وجود دارد که مشترکین با مراجعه به آن می توانند میزان مصرف خود را بدون نیاز به هیچ ورود اطلاعات مشاهده کنند و اطلاعات کنتور بسیار آسان قابل رویت است.

بهرامی در خصوص روش های مختلف دریافت و پرداخت قبوض بیان کرد: مشترکین می توانند از طریق تلفن همراه متصل به اینترنت، برنامه های موبایلی، وب سایت شرکت توزیع استان، تلفن ثابت 1521، سامانه *733*1521# ،دستگاه های پوز داخل مغازه ها، دستگاهATM و بیش از 218 دفاتر پیشخوان دولت قبوض خود را پرداخت کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکین برق در خصوص هزینه های مصرفی برق عنوان کرد:35درصد از هزینه ها صرف مصارف خانگی، ده و نیم درصد مصارف عمومی، 11/66 درصد کشاورزی، 30 درصد به صورت صنعتی و 2 درصد برای مصارف تجاری و روشنایی می باشد.

این مسوول بیان کرد: بیش از 13 درصد مشتریان به علت صرفه جویی در میزان مصرف برق تخفیف گرفتند و بدین صورت است که اگر مشترکی نسبت به سال گذشته کم مصرف کرده باشد، خوش مصرف است و به صورت ریالی به آن هاتخفیف داده می شود.

بهرامی در پایان از امضای تفاهم نامه با شهرک های صنعتی در راستای ایجاد برق پایدار در تابستان خبر داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار