کد خبر: 989558
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان‌شرقی گفت: لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در آذربایجان شرقی اوایل هفته آینده منتشر می شود.

محمد یوسف شاکری، از طی مراحل نهایی انتشار لیست شورای ائتلاف در تبریز و آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: لیست نهایی تبریز و حوزه های انتخابیه آذربایجان شرقی در اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا امروز نفرات 70 درصد حوزه های انتخابیه آذربایجان شرقی نهایی شده است، افزود: لیست تبریز هم نهایی شده و اوایل هفته آینده اعلام عمومی خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان شرقی، بخشی از سازو کار تدوین لیست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف را تشریح کرد و گفت: نظرسنجی‌های معتبر، استفاده از آرای مجامع احزاب، تشکل ها و اقشار و همچنین تطابق کاندیداها با شاخص‌های انقلابی‌گری در تهیه لیست نهایی موثر بوده است.

شاکری رایزنی‌ها و گمانه‌زنی‌های مختلف درباره نفرات لیست حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو را رد کرد و ابراز داشت: تمام گمانه زنی های مربوط به افراد در حد حرف و شایعه است و لیست نهایی همانی است که اعلام خواهد شد. برخی لیست ها هم با اسامی مشابه منتشر شده که ارتباطی با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ندارد.

وی، عاملیت بر قانون اساسی و فرآیند قانون گذاری، اشرافیت بر مسائل استانی، منطقه‌ای و کشوری، حسن سابقه در مسئولیت‌های قبلی، مدافع شفافیت و ممبرا از تناقض در مواضع، شفافیت در موضع گیری سیاسی و بین المللی و التزام به ولایت مطلقه‌ی فقیه و مردم‌داری را از مولفه‌های انقلابی‌گری مورد ارزیابی در جلسات شورا برشمرد و گفت: از چند ماه گذشته جلسات عادی و فوق العاده شورا به صورت مرتب برگزار می شود و در نهایت پس از جلسات فشرده متعدد در ماه های اخیر به لیستی که در هفته آینده منتشر خواهد شد رسیدیم تا با انتخاب آنها در حد وسع خود برای رسیدن به یک مجلس انقلابی در تراز انقلاب اسلامی برسیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر