کد خبر: 988882
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
دبیر جنشواره سرود پایگاهی بسیج اصفهان:
دبیر جنشواره سرود پایگاهی بسیج اصفهان گفت: این جشنواره با حضور 32 گروه سرود در مرحله استانی روز جمعه در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج)، سید فرشید پاکروان درباره برگزاری جشنواره سرود پایگاهی بسیج اصفهان اظهار داشت: مراحل ناحیه‌ای و منطقه‌ای این جشنواره با حضور 80 گروه‌ سرود خواهر و بردار نواحی مقاومت بسیج استان روز جمعه برگزار شد که برگزیدگان ناحیه‌ای در قالب 4 منطقه به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد: برگزیدگان مرحله منطقه‌ای متشکل از 32 گروه سرود در مرحله استانی در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان به رقابت ‌پرداختند.

دبیر جنشواره سرود پایگاهی بسیج اصفهان به اهداف برگزاری این جشنواره پرداخت و بیان کرد: شناسایی و تقویت گروه‌های سرود در سطح استان و افزایش انگیزه گروه‌های سرود نواحی بسیج برای حضور در رقابتی استانی و افزایش توانایی‌ها از اهداف برگزاری این جشنواره  بود.

وی ادامه داد: منتخبین این دوره از جشنواره ضمن تشویق و اهدای جوایز به مسابقات کشوری که در تهران برگزار می‌شوند راه پیدا می‌کنند. همچنین 2 گروه نیز به عنوان بخش ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزیده و تشویق ‌شدند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار