کد خبر: 987956
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
تیرخلاص بر هیمنه استکبار در عین‌الاسد
دبیر جامعه روحانیت مبارز آذربایجا‌ن‌شرقی با اشاره بر اینکه بعد از شهادت سپهبد سردار سلیمانی، رهبر معظم انقلاب، استکبار جهانی را به ولوله انداختند، گفت: بعد از شهادت سردار بزرگ، برخی‌ها گمان می‌کردند که ایران جرأت انتقام نخواهد داشت ولی دیدید که ایران چگونه بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه را شخم زد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ایمانی‌یامچی   در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی جمعه و در جمع باشکوه نمازگزاران مصلای اعظم امام خمینی (ره) با اشاره بر ایام فاطمیه (س)  اظهار کرد: این روزها، روزهای عزای حضرت زهرا (س)، ماه بهمن که ماه خون و قیام و ماه پیروزی خون بر شمشیر است و این روزها همان روزهایی است که امام رحمت‌الله بعد از ۱۵ سال تبعید به کشور اسلامی ایران بازگشت.

وی افزود: امام خمینی (ره) با بازگشت به کشور، لرزه بر جان مزدوران و استکبار جهانی انداخت به‌طوریکه امام مجاهد، دلسوز به دین، ملت و میهن بود و این مردم متعهد و فداکار بودند که در کنار هم ایستاده و مزدوران را از کشور بیرون کردند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ۸۰ هزار مستشار کشورهای استکبار در ایران مستقر بودند ولی مردم و امام آنها را بیرون انداختند، گفت: آن دوران، بختیار بی‌اختیار، سگ دربار در جای خود نشسته و می‌گفت که اگر امام خمینی  (ره) آمده است، می‌توان با او صحبت کرد وگرنه من در جای خود راحت هستم.

وی ادامه داد: با ورود امام رحمت‌الله به کشور دیگر جایی برای غاصبانی مانند بختیار و مزدوران دیگر نبود.

ایمانی به صحبت‌های نخستین امام خمینی (ره) در گلزار شهدا اشاره کرد و گفت: ایشان در سخنرانی خود به صراحت و قاطعیت فرمودند که من دولت تعیین می‌کنم، من به کمک ملت، دولت تعیین می‌کنم.

همدلی امت و امامت، ذلالت طاغوت را ایجاد می‌کند

وی افزود: امت در کنار امامت بود و این همان ذلالت طاغوت را ایجاد کرد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: اعلام تشکیل دولت توسط امام رحمت‌الله به منزله مال و منال نبود و همانند امام علی (ع) که فرموده بودند که ای دنیا من تو را برای چه می‌خواهم من تو را سه طلاقه کرده‌ام، امام نیز برای خدمت و عزت آمده بودند و همه دیدید که وقتی ایشان رفتند، فقط با خود عزت بردند.

وی با اشاره بر اینکه بعد از شهادت سپهبد سردار سلیمانی رهبر معظم انقلاب، استکبار جهانی را ولوله انداختند، تصریح کرد: بعد از شهادت سردار بزرگ، برخی‌ها گمان می‌کردند که ایران جرأت انتقام نخواهد داشت ولی آیا دیدید که چگونه بزرگترین  پایگاه نظامی آمریکا در منطقه را شخم زدیم.

ایمانی به صحبت‌های سردار قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه " والله، والله رمز پیروزی و موفقیت وحدت و اطاعات از رهبری است"، یادـور شد: قسم به خون پاک سردار سلیمانی و شهدا، تا خون در رگ ماست، خامنه‌ای رهبر ماست.

وی با تاکید بر اینکه در همه توطئه‌ها، این ملت بودند که در کنار رهبری قرار گرفته و توطئه‌ها را خنثی کردند، متذکر شد: ۴۰ سال است که آمریکا هر ثانیه با ملت ایران مخالفت کرده ولی به هیچ جایی نرسیده و نخواهد رسید.

دبیر جامعه روحانیت مبارز آذربایجان‌شرقی ادامه داد: اگر روزی مستشاران آمریکایی را از کشور بیرون کردیم، الان شعار و هدف این است که آمریکا باید از منطقه و خاورمیانه بیرون برود و این با صحبت ممکن نیست بلکه با مقاومت در کشور و منطقه محقق شود.

وی متذکر شد: زمانی که مستشاران آمریکایی از ایران اخراج شدند، این ملت بودند که کشور را برای آنها ناامن ساختند ولی حالا جماعت خاورمیانه بیدار شده‌اند و آمریکا را نمی‌خواهند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز آذربایجان‌شرقی  تاکید کرد: ما به رهبر جانمان می‌گوییم که هر چقدر که جان در بدن داریم از ولایت فقیه اطاعت خواهیم کرد زیرا عزت مردم در گرو این است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر