کد خبر: 987777
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کارشناس سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد دمای تهران تا روز دوشنبه آینده به منفی ۴ درجه سانتی‌گراد زیر صفر خواهد رسید.
سرویس جامعه جوان‌آنلاین: محمد اصغری گفت: امسال نیمه نخست بهمن در تمام کشور از میانگین سال‌های گذشته سردتر است، اما در نیمه دوم بهمن شرایط به حالت عادی باز خواهد گشت هرچند پیش بینی در این زمینه به زمان نیاز دارد و باید منتظر اتفاقات جوی ماند.

وی افزود: سامانه خوبی در کشور بود و به مناطق جنوب شرقی کشور رسیده و هموطنان استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان در بیشتر شهر‌ها شاهد بارش باران خواهند بود و بهترین باران در جزیره ابوموسی در حال بارش است.

اصغری ادامه داد: سامانه سردی از شمال غربی کشور در حال ورود است و ابر‌های باران‌زا وارد کشور شده‌اند که استان‌های آذربایجان غربی و کردستان را در بر گرفته است.

وی با بیان اینکه بیشتر بارش‌های این سامانه به صورت برف خواهد بود، گفت: با گذشت زمان، مناطق بیشتری از این سامانه تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

این کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل خزر با کاهش دما و بارش برف مواجه می‌شود.

اصغری افزود: استان‌های کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال و غرب استان فارس نیز تحت تاثیر این بارش‌ها خواهند بود.

وی گفت: هسته بارش‌های این سامانه سرد در سواحل غربی خزر متمرکز است، اما کوه‌های زاگرس را نیز در بر خواهد گرفت.

اصغری با عنوان این مطلب که دمای تهران تا روز دوشنبه کاهش می‌یابد و به منفی ۴ درجه سانتی‌گراد زیر صفر خواهد رسید، افزود: دمای ۴ درجه زیر صفر برای تهران غیر معمول نیست.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار