کد خبر: 987736
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
رییس قوه قضاییه:
رییس قوه قضاییه گفت: باید سازوکار‌های اقتصادی در کشور از جمله تولید قوی شود و کارآفرینان و تولیدکنندگان مورد حمایت قرار گیرند و سازمان بازرسی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: رئیس قوه قضائیه گفت: مبارزه با فساد اقتصادی در ذات انقلاب ما قرار داده شده و ما مبارزه خستگی ناپذیر و بی امان با مفسدان را تا حصول نتیجه ادامه خواهیم داد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، صبح پنجشنبه در جمع اقشار مردم در مسجد حظیره یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صدوقی اظهار داشت: شهید صدوقی یادآور روز‌های پیروزی انقلاب و یادآور نهضت عاشورایی است.

وی با اشاره به سخنان همسر شهید مدافع حرم و پدر شهید سانحه هوایی پرواز اوکراینی افزود: این سخنان نشان از بصیرت و ولایتمداری خانواده‌های شهدا دارد و امیدواریم بتوانیم قدردان خانواده شهدا باشیم.

رئیسی ادامه داد: بهترین سخن، سخنی است که رهبری در مورد شهید سلیمانی فرمودند. اینکه شهید سیلمانی یک مکتب بود و باید به او نگاه کنیم و شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی را الگو قرار دهیم.

رئیس قوه قضائیه عنوان کرد: در مکتب شهید سلیمانی، اولین شاخصه، شناخت نعمت‌های خداوند متعال و شکرگزاری این نعمت‌ها بود و دشمن شناسی، دشمن ستیزی، زمان شناسی و… نیز از دیگر شاخص‌های شهید سلیمانی بود.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم شخصیت شهید سلیمانی را مدنظر قرار دهیم، مهمترین شاخص، اخلاص و دیدن خدا و اتکا به خدا و اتکال به ذات مقدس حضرت حق است و کسی که خدا را دید، قدرت دیگری را به جز قدرت خدا به رسمیت نمی‌شناسد و این همان رمز موفقیتی بود که امام راحل و رهبر معظم انقلاب به ما آموختند.

رئیسی عنوان کرد: آن‌ها که قدرت خود را کم می‌دانند، بدانند که ما می‌توانیم و شهید سلیمانی شاخص ما می‌توانیم بود و او معتقد بود که با اتکال به خداوند متعال می‌توان کار‌های بزرگی کرد همچنانکه ریشه داعش را کند و باور خود را عملی کرد.

وی افزود: سردار سلیمانی در عین حالی که در حرکت نظامی خود راهبرد داشت، یک دیپلمات موفق و یک نیروی متفکر بود ضمن اینکه او اندیشمند بود و ابزار نظامی را در اختیار اندیشه نظامی قرار داده بود.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی شاگرد مکتب ولایت است و موفقیت‌های او در گرو عمل به رهنمود‌های رهبری است و او همواره خود را موظف می‌دانست که به عنوان یک سرباز در این مسیر، رهنمود‌های رهبری را عمل کند و نه یک بار بلکه چند بار منطقه را از حلقوم آمریکایی‌ها با همین روحیه عملیاتی و اجرایی نجات داد.

وی عنون کرد: با تکیه بر مکتب شهید سلیمانی، همه کسانی که در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی تلاش می‌کنند بدانند که با اتکا به خدا و اعتماد به نفس می‌توان این کشور را پیش برد و می‌توان از موانع با موفقیت عبور کرد، آن‌ها که در موفقیت ما تردید دارند که آیا می‌توانیم با تهدید‌ها و تحریم‌ها می‌توانیم موفق خواهیم شد یا نه، با تکیه بر مکتب شهید سلیمانی باید بگوییم که ما می‌توانیم.

رئیسی تصریح کرد: با نگاه به شهید سلیمانی و شهید سلیمانی‌ها و شهدای مدافع حرم باید در این مسیر بهترین راه برگزینیم، ما اکنون در تحریم هستیم، اما آیا می‌توان با این میثاق شکنان مذاکره کرد، راه دیگری هم وجود دارد که آن دور زدن تحریم هاست که اقدام پسندیده‌ای است که باید از کسانی که زندگی مردم را تسهیل می‌کنند، تشکر کرد و در این زمینه باید تلاش کرد که تحریم در زندگی مردم تأثیر نگذارد.

وی افزود: راه سوم که راه انتخابی ماست، این است که یک اقتصاد مقاوم داشته باشیم که تمام تحریم‌ها پشت سر گذاشته شود و هیچ تحریم و تهدیدی بر این اقتصاد تأثیرگذار نباشید.

آیت الله رئیسی ادامه داد: رهبری فرمودند که اقتصاد باید قوی باشد و این اقتصاد، اقتصادی است که تکانه‌ها در آن تأثیر نگذارد و توطئه‌های دشمن بر این اقتصاد اثرگذار نباشد و در این استان اقتصاد قوی از گردشگری حاصل می‌شود و همه این‌ها با نیروی جوان، دانشگاه‌ها و مردم سختکوش شدنی است.

وی تاکید کرد: اقتصادی قوی است که به دست جوانان خودمان از آن گره گشایی شود و با توطئه توطئه‌گران دچار تکانه نشود و در این عرصه ما در دستگاه قضائی خود را موظف می‌دانیم برای اینکه تلاشگران اقتصادی دچار مشکل نشوند، با فساد اقتصادی مبارزه می‌کنیم، زیرا راه حمایت از اقتصاد، مبارزه با فساد است.

رئیسی تصریح کرد: مبارزه با فساد اقتصادی در ذات انقلاب ما قرار داده شده و ما مبارزه خستگی ناپذیر و بی امان با مفسدان را تا حصول نتیجه ادامه خواهیم داد.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: در کنار دستگیری و معرفی مفسدان، گزارش میزان بازگشت پول‌های به تاراج رفته به بیت المال را نیز ارائه خواهیم داد.

وی عنوان کرد: اراده جدی ما به لطف پروردگار و به لطف مردم، اراده دستگاه قضا این است که مال حرام را از حلقوم حرام خواران بیرون بکشیم.

رئیسی ادامه داد: گرفتار حاشیه‌ها و حاشیه سازی‌ها نمی‌شویم، زیرا مأموریت اصلی خود را می‌دانیم و می‌دانیم آنچه در مردم امیدآفرین است، انجام مأموریت ما در اجرای حق و حقیقت و مبارزه با فساد است و در این مسیر دچار سستی نخواهیم شد.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
عبدالله نيازمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
0
0
رييس جمهورى كه مشاور سابقش فردى كه سالم و سليم شناخته شده است بصراحت ميگويد:دولت فاقد ادم هاى درجه بك است و از دو نفراز همكاران چسبيده به رييس جمهور نام ميبرد كه برايش تصميم ميگيرند و خود رييس جمهور محترم شفاف بيان فرمودند كه نظرش رضايت عام مردم مد نظر باشد * چه انتظارى ميتوان داشت ؟ فقط بايد به رييس قوه قضاييه پناه ببريم ‼️

* عام مردم يعنى چه !؟ مردم خاص را كى بايد راضى نگهدارد !؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
0
0
چطوری؟
چطوری؟
به ازای هر حرامی که عین آب خوردن از بیت المال خوردند
چطوری؟
چطوری؟
چطوری؟
چطوری؟

حیف که جوان نمینویسد و الا میلیاردها بار باید نوشت چطوری؟
آقای رئیسی چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رامسرى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
0
0
در گلو نباشد چى ؟ فراوان هستند انان كه از هضم رابع هم گذرانده اند. البته جلوى ضرر را هر وقت بگيريد سود است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
0
0
گر حکم شود که مست گیرند
باید که ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار