کد خبر: 986759
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
مسئول بسیج سازندگی خبر داد:
سرهنگ زهرایی گفت:تاکنون روزانه ده هزار پخت غذای گرم، توزیع ۱۵۰۰بسته معیشتی، تهیه وتوزیع هزار قلم کلای ضروری گرمایشی، ۱۲ هزار تخته پتو و حضور ۷۰ گروه جهادی بسیج به تعداد ۳۵۰۰ نفر و ۱۰تیم ویژه پزشکی انجام شده است.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج، محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی گفت: از روزگذشته با بازدید سردارسلیمانی ریاست سازمان بسیج مستضعفین همراه با فرماندهان سپاه‌های استانی کرمان، خراسان جنوبی وسیسنان وبلوچستان در بازدید ازمناطق و روستا‌های سیل زده مناطق کنارک و دشتیاری؛ با حضور سپا‌های استان‌های قرارگاه امداد رسانی بسیج را تشکیل داده و تصمیمات زیر اتخاذ شد که به شرح زیر می‌باشد:

۱-سپاه‌های کرمان وخراسان جنوبی و بنیادتعاون بسیج ماشین آلات ودستگا ههای سنگین مورد نیاز را برای ترمیم جاده‌های تخریب شده و مزارع و بند‌های خاکی به سپاه سلمان ارسال کنند.
۲-تیم‌های تخصصی بسیج کشاورزی با همکاری منابع طبیعی براورد‌ها و راهکار‌ها واقدامات فوری را درمناطق به عمل آورند.
۳-آشپزخانه‌ها و نانوایی از سپاه‌های اصفهان، خراسان جنوبی، کرمان و فارس به ظرفیت موجود اضافه و پخت غذای گرم به ۴۰ هزار پرس در روز برسد.
۴-اقلام ضروری گرمایشی وخشکبار که توسط سپاه‌ها در سطح کشور در حال جمع آوری است بفوریت به سپاه سلمان ارسال و درحداقل زمان با برنامه مشخص به همه روستاییان تحویل شود.
۵-گرو‌های جهادی تخصصی بسیج با هماهنگی بسیج سازندگی و بنا به نیاز اعزام شوند واز گروه‌های عمومی هم استان استفاده شود.
۶-بنیادتعاون بسیج و بسیج جامعه پزشکی در ویزیت وادامه درمان رایگان مردم روستا‌ها اقدام کنند و دو بیمارستان صحرایی وتیم‌های جدید پزشکی همراه با دارو و امکانات کامل درمنطقه مستقرشوند.

وی افزود: تاکنون روزانه ده هزار پخت غذای گرم، توزیع ۱۵۰۰بسته معیشتی، تهیه وتوزیع هزار قلم کلای ضروری گرمایشی، ۱۲ هزار تخته پتو و حضور ۷۰ گروه جهادی بسیج به تعداد ۳۵۰۰ نفر و ۱۰تیم ویژه پزشکی انجام شده است.
وی در پایان افزود: جوانان گروه‌های جهادی وبسیج از نسل حاج قاسم‌ها هستند وبه نام ویاد شهدای جبهه مقاومت هر جهادگر یک خدمت را انجام می‌دهد و ما تا پایان درکنارمردم هستیم و افتخارمی کنیم که خداوند توفیق نوکری وخدمتگزاری به مردم شریف ایران را به ما ارزانی داشته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار