کد خبر: 986368
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
سرپرست معاونت محرومیت زدائی آستان قدس رضوی خبر داد:
سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی از آغاز ارائه خدمات این آستان مقدس به مردم مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش جوان آنلاين، در پی جاری شدن سیل در استان سیستان و بلوچستان، عصر امروز دوشنبه 23 دی ماه سرپرست معاونت محرومیت زدائی آستان قدس رضوی با حضور در مناطق سیل زده این استان به ارزیابی شدت حادثه و نیازهای حادثه دیدگان پرداخت.
حامد صادقی در حاشیه این سفر در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه تیم‌های پزشکی، خدمت رسانی و خادمیاران رضوی مشغول خدمت رسانی به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان هستند، افزود: تولیت آستان قدس رضوی از ساعات اولیه وقوع سیل پیگیر موضوع سیل این استان بوده و بر اساس دستورات و تأکیدات ایشان امکانات آستان قدس برای خدمت به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان بسیج شده است.
وی گفت: در جلسه‌ای که عصر امروز با نمایندگان ارگان‌های مختلف برگزار شد، نواحی پر خطر و دارای اولویت کمک‌رسانی و همچنین نیازهای اولیه مردم منطقه شناسایی شد.
معاون محرومیت زدایی آستان قدس رضوی تصریح کرد: البسه گرم، پتو و وسایل گرمایشی نیاز اولیه مردم مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان است، که مقرر شد معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی با اختصاص مبلغ 20 میلیارد ریال این اقلام را تهیه و در اختیار مردم آسیب دیده قرار دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار