کد خبر: 986322
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
در جلسه مشترک شهردار منطقه ۸ با معاون فنی و عمرانی استانداری آذربایجان شرقی انجام شد:
جلسه مشترک شهردار منطقه ۸ تبریز با معاون فنی و عمرانی استانداری آذربایجان شرقی با حضور دکتر رحمتی و دکتر مدبر برگزار گردیده و پیرامون پروژه‌های بازآفرینی شهری در بافت تاریخی شهر بحث و تبادل نظر گردید
در این جلسه شهردار منطقه هشت ضمن خیرمقدم و خوشامد گوئی خدمت دکتر رحمتی معاون فنی و عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفت: شهرداری منطقه ۸ تبریز به دلیل واقع شدن در بافت تاریخی شهر نیازمند تعاملات گسترده با استانداری میباشد بطوری که با تعاملات بین سازمانی مشکلات پیش روی و دوگانگی‌های موجود در منطقه رفع گردیده و خدمات دهی به نحو احسن در منطقه تاریخی شهر انجام پذیرد.
در این جلسه دکتر مدبر به تشریح پروژه‌های در حال اجرا و مد نظرآتی منطقه در بافت تاریخی شهر پرداخته و با حضور دکتر رحمتی و هیئت همراه پیرامون آن بحث و تبادل نظر گردید.
وی از بازار تاریخی و خانه‌های تاریخی تبریز به عناون نگین درخشان حوزه گردشگری تبریز نام برده و از برنامه ریزی شهرداری منطقه هشت برای استفاده بهینه از این پتانسیل‌ها در راستای توسعه گردشگری خبر داد.
مدبر به طراحی چندین بلوک در محلات کم برخوردار و فرسوده منطقه از قبیل گجیل و راسته کوچه و فلسطین اشاره نموده و از بازآفرینی شهری در این مناطق خبر داد.
در ادامه این جلسه دکتر رحمتی ضمن اعلام رضایت از اقدامات شهرداری منطقه هشت در راستای هویت بخشی به منطقه تاریخی شهر، اعلام کردند شهرداری منطقه هشت پروژه‌های بزرگی برای اجرا طراحی نموده است که استانداری آذربایجان شرقی نهایت همکاری را در راستای دستیابی منطقه به اهداف و پروژه‌های مدنظر به کار خواهد بست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر