کد خبر: 986157
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: همزمان با ایام فاطمیه مراسم بزرگداشت جانباختگان هواپیمای مسافربری اوکراین در تهران برگزار می‌شود.
سرویس جامعه جوان‌آنلاین: حجت الاسلام سیدمحسن محمودی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران طی سخنانی گفت: شهادت ناجوانمردانه سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمش ابومهدی المهندس و همراهانش و تشییع ده‌ها میلیونی این شهدا در عراق و ایران اقتدار اسلام، انقلاب و وفاداری ملت غیرتمند ایران به امام، ولایت و رهبری به نمایش گذاشت و خشم سران استکبار را برانگیخت.

وی ادامه داد: هدف قرار دادن مهمترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق توسط سپاه مقتدر پاسداران قدرت نظامی ایران را به رخ آمریکا کشید و سردمداران استکبار را در بهت و حیرت فرو برد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: در این میان هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری به جهت خطای انسانی در شرایط کاملاً جنگی کام ملت ایران را تلخ کرد که قطعاً باید مراجع ذیصلاح به امر مقام معظم رهبری به این مسئله رسیدگی کنند.

محمودی خاطر نشان کرد: البته در این میان عده‌ای فرصت طلب و فریب خورده که سر در آخور جاسوسخانه انگلیس داشتند، طی چند روز اخیر به حریم سپاه و ارزش‌های انقلاب تعرض کردند که قطعاً توسط ملت بصیر و انقلابی ایران محکوم است و این حریم شکنان با خانواده‌های محترم مصیبت دیده هیچ سنخیتی ندارند.

وی ضمن اظهار همدردی با خانواده‌های مصیبت دیده و آرزوی صبر و اجر الهی برای آنان بدینوسیله از شهروندان عزیز تهرانی دعوت کرد تا در مراسم بزرگداشت این عزیزان همزمان با ایام فاطمیه که از سوی هیئت رزمندگان اسلام در مهدیه امام‌حسن مجتبی (ع) به نشانی خیابان آزادی، غرب بزرگراه یادگار امام (ره) ناحیه بسیج مقداد روز دوشنبه ۲۳ دی ماه ۹۸ از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۲ برگزار می‌شود، شرکت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: در این مراسم مداحان اهل بیت (ع) آقایان حاج منصور ارضی، حاج محمود کریمی، حاج محمدرضا طاهری، حاج سعید حدادیان، حاج حسین سازور، کربلایی حسین طاهری و کربلایی محمدحسین حدادیان اجرای برنامه خواهند داشت.

محمودی در پایان بیان کرد: دیگر مراسمات بزرگداشت جانباختگان هواپیمای مسافربری اوکراین در روز‌های آینده متقابلاً اعلام می‌شود.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار