کد خبر: 986130
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
وعده‌های انصاریفرد برای بازگرداندن کالدرون عملی نشد
پرونده کالدرون در پرسپولیس به طور رسمی بسته شد و مسئولان باشگاه سرانجام بعد از وعده‌های فراوان برای حل مشکل مرد آرژانتینی برای بازگرداندن او از پایان همکاری با سرمربی سرخپوشان و تلاش برای انتخاب جایگزین او خبر دادند.
دنيا حيدری
سرویس ورزشی جوان آنلاین:  پرواضح بود که خروج کالدرون از ایران بدون هیچ‌گونه تشریفاتی از سوی باشگاه بازگشتی را به دنبال ندارد، خصوصاً که هنوز جای پای کالدرون خشک نشده بود از راهرو‌های باشگاه اخباری مبنی بر مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری به گوش می‌رسید، آن‌هم در شرایطی که مسئولان باشگاه و در رأس آن‌ها انصاریفرد به علاقه پرسپولیس به ادامه همکاری با کالدرون و تلاش برای حل مشکلات و پرداخت مطالبات مرد آرژانتینی تأکید داشتند. البته جدا از بدقولی‌ها در واریز مطالبات کالدرون، بی‌تفاوتی باشگاه به لیست خرید سرمربی برای تقویت تیم در نیم‌فصل نیز نشان از آن داشت که مدیریت باشگاه در مسیری متفاوت از آنچه بر زبان می‌آورد گام برمی‌دارد که اگر غیر از این بود، به‌رغم تأکید کالدرون به جذب بازیکنان داخلی، پرسپولیسی‌ها به مذاکره با بازیکن خارجی تراکتور نمی‌پرداختند.

سرانجام باشگاه پرسپولیس شایعاتی را که بعد از رفتن کالدرون از ایران بر سر زبان‌ها افتاده بود، تأیید و رسماً خبر از قطع همکاری با مرد آرژانتینی داد، آن‌هم درست ۲۴ ساعت بعد از بیانیه‌ای که طی آن مسئولان پرسپولیس از علاقه هیئت مدیره به ادامه همکاری با کالدرون گفته بودند و ارسال ایمیلی برای جلب رضایت او. در روزی که بیانیه باشگاه پرسپولیس در خصوص تلاش برای فراهم شدن زمینه ادامه همکاری با کالدرون منتشر شد، اما انصاریفرد جلسه‌ای جدی با یحیی گل‌محمدی، سرمربی شهرخودرو داشت. جلسه‌ای که نتایج خوبی هم داشت و کار را به جایی رساند که هیئت مدیره این تیم مشهدی روز گذشته برای بررسی جدایی یحیی تشکیل جلسه داد.

یک روز قبل از اعلام رسمی جدایی کالدرون، اما باشگاه پرسپولیس خبر رسیدن ایمیلی از سوی سرمربی سرخپوشان را داد که با درخواست‌های عجیب و غیرمعقول همراه بود. ایمیلی که البته هرگز نه انصاریفرد و نه مدیر روابط عمومی باشگاه حاضر به انتشار آن برای شفاف‌سازی و روشن شدن افکار عمومی نشدند و تنها به این مسئله که هواداران باید بدانند درخواست‌های کالدرون عجیب و غیرقابل اجراست، اکتفا کردند. حال آنکه کالدرون چند هفته قبل از رفتنش از ایران، تصمیم گرفته بود در صفحه شخصی خود در خصوص مسائل و مشکلات با هواداران حرف بزند و استارت این کار هم با گذاشتن پستی مبنی بر نارضایتی او از جلسه با انصاریفرد شروع شد. کالدرون همچنین قبل رفتن از ایران رودرروی خبرنگاران گفت که خواسته‌های او از باشگاه تنها به مسائل مالی مربوط نبود و او بیشتر خواهان احترام بود، اما باشگاه ترجیح داده بود اینطور نشان دهد که سرمربی آرژانتینی تنها به دنبال پول است.

چند ساعت بعد از آنکه باشگاه پرسپولیس خبر از قطع همکاری با کالدرون را رسماً اعلام و تأکید کرد که به دنبال گزینه‌ای برای جایگزینی است، سرمربی سابق سرخپوشان نیز با گذاشتن پستی در صفحه اینستاگرام خود این خبر را به شکلی متفاوت تأیید کرد: «در این شش ماه با تمام وجود تلاش کردیم تا از پرسپولیس یک باشگاه بزرگ‌تر بسازیم، چون معتقدیم هواداران و بازیکنان لایق این هستند. امروز به همکاری‌ام با پرسپولیس پایان می‌دهم، چون مدیرعامل باشگاه و اطرافیانش تمام تلاش‌شان را کردند تا من نباشم. از هواداران به خاطر حمایت هایشان تشکر می‌کنم. همچنین از بازیکنان ممنونم، چون با تمام وجود برای نام پرسپولیس تلاش کردند. از اعضای هیئت مدیره هم به خاطر اعتماد و شجاعت‌شان تشکر می‌کنم. از مهمان‌نوازی و لطف همه مردم ایران هم ممنونم. امیدوارم فوتبال ما را دوباره به هم برساند! به نشانه قدردانی از لطف و علاقه شما، من یکی از بهترین سفرای ایران بوده و خواهم بود. مرسی مرسی مرسی.»

نیمکت پرسپولیس در حالی دستخوش تغییرات شد که نتایج این تیم در نیم‌فصل اول قابل قبول بود و با ادامه این روند سرخپوشان می‌توانستند به کسب یک قهرمانی دیگر امیدوار باشند. با وجود این حالا سرخپوشان بلاتکلیف انتخابی دیگر هستند. انتخابی که در صورت رضایت مسئولان شهرخودرو مشهد، یحیی خواهد بود. در این بین مسئله مهم رفتن انصاریفرد به سمت سرمربی خارجی نفت آبادان است و البته بازیکن خارجی تراکتور، آن‌هم در شرایطی که مهم‌ترین معضل همکاری با خارجی‌ها واریز وجه به حساب آنهاست!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار