کد خبر: 985828
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴
عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس:
سرويس سياسی جوان آنلاين: عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: حمله موشکی سپاه به پایگاه ارتش تروریستی امریکا در عین‌الاسد تابوی کاخ سفید در منطقه را درهم شکست.
یحیی کمالی پور در گفتگو با خانه ملت در واکنش به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه ارتش تروریستی و متجاوز امریکا در «عین‌الاسد»، گفت: همانطور که رهبر انقلاب در خصوص انتقام سخت جدی وعده دادند و مردم نیز همین مهم را انتظار داشتند، سربازان انقلاب اسلامی در سپاه به فرمان رهبری و خواست مردم عمل کرده و اولین اقدامات خود را انجام دادند.
نماینده مردم جیرفت در مجلس اظهار کرد: کشورمان ضربه مهلکی را به ایالات متحده وارد کرده است زیرا امریکایی‌ها تابویی در منطقه از خودشان درست کرده بودند و هیچ کس جرئت نزدیکی به آن‌ها را نداشت، اما موشک‌های ایرانی به آن‌ها آسیب جدی زد.
وی ادامه داد: متجاوزان امریکایی باید بدانند حمله موشکی سپاه اول راه است زیرا جریان مقاومت در منطقه ساکت نخواهد نشست و آنقدر حمله انجام خواهد شد تا انتقام خون شهید سلیمانی گرفته شود. مقامات کاخ سفید باید بدانند شرایط را طوری سخت خواهیم کرد که از منطقه فرار کنند و دیگر رد‌پایی از آن‌ها در غرب آسیا وجود نداشته باشد. این حمله موشکی نشان داد که دیگر مسلمانان هم می‌توانند در مقابل استکبار بایستند و باید این باور را به مرحله اجرا بگذارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار