کد خبر: 985520
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت: سازمان‌های مردم نهاد باید در اجرای فعالیت‌های خود، با نگاه جامع در مسیر منفعت و مصالح کلان حرکت کرده و خروجی آنها، اصلاح امور باشد.

داود گرشاسبی  در همایش سازمان های مردم نهاد جوانان شهرستان مرند اظهار کرد: حرکت در قالب منافع ملی جمهوری اسلامی، اهداف نظام و وحدت جامعه از جمله مواردی است که سازمان های مردم نهاد باید آنها را در نظر بگیرند.
وی ضمن اشاره به حمایت مسوولان از سمن ها خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد باید این فکر را در نظام اداری و میان مردم ایجاد کنند که آنها برای پیشرفت و رفاه نسل آینده فعالیت می کنند.
فرماندار مرند با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر تمدن سازی تاکید شده است، افزود: ما باید با وجود نیروی انسانی جوان و ایجاد تغییر و تحول در حوزه ذهنی، تمدن سازی کرده و جوانان نیز معتقد به سقف علم باشند.
وی اظهار کرد: تمام امید جامعه به نسل جوان است که باید با تولید علم، فکر و اندیشه در داخل نظام جمهوری اسلامی، توسعه را رقم بزنند.
گرشاسبی ضمن تاکید بر حرکت سازمان های مردم نهاد در قالب اساسنامه خود یادآوری کرد: حس مسوولیتی که در افراد فعال در سازمان‌های مردم نهاد وجود دارد برای ما مقدس و ارزشمند است چرا که بدون هیچ چشمداشتی در راستای ترقی و پیشرفت جامعه و رفع مشکلات آن گام برمی دارند.
وی اضافه کرد: هر اتفاقی در حوزه گردشگری بیافتد مردم محور و مبتنی بر مردم بوده و سازمان های مردم نهاد نیز می توانند در این حوزه وارد شوند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی نیز گفت: سمن ها، نهادهای خودجوش مردمی، داوطلبانه، غیر دولتی، غیر سیاسی و غیر انتفاعی هستند که تنها می توانند در راستای انجام فعالیتهای خود، اقدام به درآمدسازی کنند.
امیر تقی زاده افزود: سازمان های مردم نهاد به عنوان بازوان توانمند دستگاه‌های اجرایی می باشند که می توان انجام امور را به آنها سپرد و با حمایت از آنها، فرصت را برای بروز توانمندی جوانان مهیا کرد.
وی همچنین اساسی ترین خصلت جوانان را مطالبه گری بیان کرد و گفت: جوانان و سازمان های مردم نهاد باید پیگیر وعده های مسوولین بوده و به مسائل شهری بی تفاوت نباشند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: جوانان نخبه و تاثیرگذاری در شهرستان مرند وجود دارد که باید حمایت و معرفی شوند.
مسوولان سازمان های مردم نهاد جوانان ندای محبت، ایشیق یول، کارآفرینان جوان افق روشن، حافظان فرهنگ مارات، همای فردای روشن، گردشگران جوان مانا و حامیان جوان روستا نیز در این همایش مشکلات و خواسته های خود را مطرح کردند.

شهرستان مرند با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر