کد خبر: 985327
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
سقوط هواپیمای مسافربری در استان تهران
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به جان باختن همه ۱۷۶ سرنشین سانحه سقوط بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی، گفت: اغلب مسافران پرواز تهران-کیف که صبح امروز سقوط کرد، ایرانی بودند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: ‌رضا جعفرزاده اظهار داشت: طبق آخرین بررسی‌ها، اغلب مسافران پرواز تهران-کیف که امروز سقوط کرد، ایرانی بوده‌اند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه این هواپیما با احتساب کرو ۱۷۶ سرنشین داشت، افزود: بقیه مسافران این پرواز از اتباع دیگر کشور‌ها بوده‌اند.

وی اظهار داشت: گروه‌ها تجسس و نجات سازمان هواپیمایی به محل سانحه اعزام شده‌اند و گروه بررسی سانحه مطابق استاندارد‌های جهانی تشکیل شده و فرایند جمع آوری اطلاعات و بررسی سانحه آغاز شده است؛ بنابراین گزارش صبح امروز یک فروند هواپیمای بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با علامت ثبت VR-PSR که با شماره پرواز ۷۵۲ در ساعت ۶:۱۲ از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کیف پرواز کرده بود، پس از قطع ارتباطات با بخش کنترل ترافیک در ساعت ۶:۱۸ در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد.

هواپیما دارای ۱۶۷ مسافر و ۹ نفر خدمه پروازی بوده و برسی‌های اولیه حاکی از جان باختن همه سرنشینان هواپیما است.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
0
0
باید بررسی شود با توجه به این که این هواپیماها جدید هستند ممکن است آمریکا با گار گذاشتن تجهیزاتی در این هواپیماها امکان ساقط کردن آنها را از طریق کنترل از راه دور و سیستم های ماهواره ای داشته باشد که در صورت اثبات این قضیه عواقب حقوقی سنگینی برای آمریکا خواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار