کد خبر: 985196
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
دادستان میانه:
دادستان عمومی و انقلاب میانه با اشاره به‌ ضرورت ساماندهی فضای مجازی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ما خبرنگارانی را که گزارش فساد دهند، تشویق می‌کنیم، اما نباید مطبوعات بدون ادله کافی اقدام به انتشار گزارشی کنند زیرا این کار نشر اکاذیب محسوب می‌شود و خلاف موازین قانونی و اسلامی است.

علی محمودیان  اظهارکرد: ما از رسانه‌ها و خبرنگاران انتظار داریم تا با رعایت قانون و شرع اسلام در مبارزه با فساد پیش‌قدم باشند و امروز مطالبه مردم از ما مبارزه با فساد است و این مهم تحقق پیدا نمی‌کند مگر با حضور نیروهای انقلابی در صحنه که مهم‌ترین این قشر خبرنگاران ارزشی هستند.

وی با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد نیازمند وجود مستندات مستدل است، افزود: اولویت کاری ما مبارزه فساد و معضلات اجتماعی بوده و در بحث اراذل‌واوباش  با هر فردی که امنیت شهر را به هم زده و یا به آرامش مردم خدشه‌ای وارد کند شدیداً برخورد کرده و در این خصوص نیز قانون برای ما فصل الخطاب است.

محمودیان با بیان اینکه نظر دادستان کل کشور بر ضرورت ساماندهی فضای مجازی است خاطرنشان کرد: داوطلبان مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرستان میانه هم که در فضای مجازی فعالیت دارند باید فردی را به‌عنوان نماینده فضای مجازی خود به ما معرفی کنند تا بتوان در زمینه ساماندهی فضای مجازی و رصد فعالیت مجازی داوطلبان مجلس اقدامات مؤثری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در برخورد با تخلفات انتخاباتی باکسی تعارف نخواهیم داشت، هشدار داد: هر داوطلبی که تخلفی کرده باشد ما مستندات آن را جمع‌آوری کرده و در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام می دهیم.

محمودیان با اشاره به معضل سد معبر در شهر میانه تصریح کرد: فرهنگ‌سازی برای رفع سد معبر ضروری و الزامی بوده و این مسئله نیز جزو وظایف خبرنگاران است که به ما منعکس کنند البته باید نهادهای مربوطه نیز در این راستا به وظایف قانونی خود عمل کنند.

دادستان عمومی و انقلاب میانه با تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش اظهار کرد: آمریکایی‌ها با نهایت نامردی سردار سلیمانی را به شهادت رساندند ما یقین داریم که به برکت خون پاک این سرداران ، ریشه ظلم و استکبار خشکانده شده و سلیمانی‌های زیاد به وجود خواهند آمد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر