کد خبر: 983638
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۹
دیگر جایی برای پنهــان‌کاری نیست. کالدرون که پیش از بازی با نساجی صراحتاً از بی‌صداقتی مسئولان باشگاه گله کرده بود بعد از پنجمین برد متوالی تیمش که صدرنشینی سرخپوشان را نیز به دنبال داشت، بی‌هیچ تعارفی حرف‌هایش را زد؛ چه برابر خبرنگاران و چه در جلسه‌ای که یک‌شنبه شب با مسئولان باشگاه داشت. دست‌آخر هم با دلخوری رفت!
سرویس ورزشی جوان آنلاین: حق با مرد آرژانتینی است. مطابق قراردادی که بسته، همان ابتدای کار باید ۳۰۰ هزار دلار دریافت می‌کرد که این مبلغ تا به امروز که زمان پرداخت قسط دوم هم رسیده، به طور کامل تسویه نشده، اما آنچه باعث دلخوری کالدرون شده، نه عدم پرداخت مطالباتش که عدم صداقت باشگاه در این خصوص است، به طوری که بعد از ادعای انصاریفرد مبنی بر تسویه قسط اول بود که مرد آرژانتینی چنان برآشفت که مدیریت باشگاه را دروغگو خطاب کرد. برخورد تندی که از کالدرون عجیب بود، اما سکوت انصاریفرد برابر سرمربی سرخپوشان می‌توانست به معنای این باشد که حق با مرد آرژانتینی است. مردی که خیلی پیش‌تر می‌توانست طبق قانون قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند، اما ماند و تیمش را صدرنشین کرد.

بدهی دردسرساز
دست پرسپولیس بسته است؛ حساب‌های باشگاه خالی است و بدهی‌های انباشته شده سر به فلک کشیده و مدیرعامل هنوز موفق به پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان که نشده هیچ، باید طبق خواسته‌های سرمربی فکری برای جذب بازیکن در نیم‌فصل و برپایی اردوی تدارکاتی کند، آن‌هم در شرایطی که فرصت پرداخت قسط اول و دوم سرمربی سرآمده و فرصتی هم که برای تسویه بدهی‌های باشگاه داده شده بود نیز به پایان رسیده است. این می‌تواند شرایط سختی را برای سرخپوشان رقم بزند، وقتی بر کسی پوشیده نیست که کالدرون حالا طبق قانون می‌تواند با بلیتی که باشگاه برای او تهیه کرده دیگر به تهران بازنگردد و قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند، آن‌هم در شرایطی که بعد از پیروزی برابر نساجی تأکید کرد که خواهان ادامه این همکاری است، اما می‌خواهد شرایط نیز برای این مهم فراهم شود. شرایطی که به نظر می‌رسد احترام و صداقت مهم‌ترین قسمت آن باشد.

پول بازیکن خارجی را به ایرانی بدهید
جلسات مدیرعامل و سرمربی هرگز طی این مدت با خوشی به پایان نرسیده است. شاید کالدرون از اولتیماتوم بعد از بازی با نفت دلخور باشد که البته در این مورد باید حق را به مدیرعامل داد که بخواهد از سرمربی تیمش بابت ناکامی‌ها حساب پس بگیرد، اما در دیگر جلسات هم اوضاع خیلی خوب پیش نرفت که اگر غیر از این بود کالدرون بعد از جلسه‌ای که قبل از بازی با نساجی برای چگونگی دریافت مطالباتش با انصاریفرد داشت، آن جمله معروف را در صفحه شخصی خود منتشر نمی‌کرد (از رفتار باشگاه خیلی ناراحت هستم). کالدرون حتی بعد از صدرنشینی تیمش نیز با بیان اینکه باشگاه می‌خواهد از پرسپولیس بروم، سعی کرد رودرروی خبرنگاران بگوید آنچه مسئولان پرسپولیس ادعا می‌کنند با واقعیت تفاوت دارد: «دروغ بس است؛ من احمق نیستم! بازیکن خارجی هم نمی‌خواهم. درست است که به بازیکن نیاز داریم، اما ترجیح می‌دهم که در نیم‌فصل دو بازیکن ایرانی بگیریم و پولی که قرار است به بازیکن خارجی پرداخت شود به بازیکنان خودمان پرداخت کنند. مدیر باشگاه از توافق با مهاجم خارجی خبر می‌دهد، اما وقتی خودمان هنوز دریافتی نداشتیم و بازیکنان پولی نگرفته‌اند ترجیح می‌دهم به‌جای پرداخت پول به بازیکنان خارجی، همان پول را به بازیکنان ایرانی بدهند. امیدوارم قبل از شروع تمرینات در نیم‌فصل دوم، معوقه‌ها، پاداش‌ها و طلب فصل گذشته بازیکنان پرداخت شود.»

این در حالی است که مدیریت باشگاه مدعی است کالدرون خواهان جذب بازیکن خارجی، اردوی قطر و پرداخت مطالبات مربیان و بازیکنان است که البته در این بین تناقضاتی واضح دیده می‌شود.

آینده مبهم
حالا، اما مهم‌ترین مسئله این است که با توجه به تناقض‌گویی‌های باشگاه و حرف‌های کالدرون، هیچ تضمینی برای بازگشت دوباره سرمربی سرخپوشان وجود ندارد.

در واقع جلسه یک‌شنبه شب می‌توانست به خیر و خوشی تمام شود اگر نظر مدیران باشگاه نسبت به خواسته‌های سرمربی مثبت بود. مهم‌ترین دلیل برگزاری این جلسه تبریک گفتن به کادر فنی بابت سال نو میلادی بود که با بیان نقطه نظرات طرفین ادامه پیدا کرد. با وجود این خبر‌های چندان جالبی از این جلسه به گوش نمی‌رسد و پرواضح است که کالدرون بدون برطرف شدن دلخوری‌ها راهی کشورش شده که برای اتمام‌حجت به مدیران باشگاه گفته که در طول این مدت (مرخصی بابت سال نو میلادی) تنها وکیل اوست که به مکاتبات پاسخ می‌دهد، اما تنها به میان آمدن پای وکیل کالدرون نیست که از وخامت اوضاع و جدی بودن اختلاف‌نظر‌ها خبر می‌دهد. سکوت حاضران در جلسه در خصوص صحبت‌های سرمربی در زمینه تغییر سرپرست به دلیل عدم هماهنگی با پیروانی و همچنین سکوت در خصوص اختلاف سلیقه و اختلاف‌نظر‌های کالدرون با روابط عمومی باشگاه (قدوسی) و همچنین خبیری که نه تأیید شده و نه تکذیب نشان می‌دهد که اوضاع پیچیده‌تر از این حرف‌هاست که تنها به مسائل مالی ختم شود، به طوری که سرمربی سرخپوشان هم در آخرین رویارویی خود با خبرنگاران و هم در پیامی که در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد، تأکید می‌کند که تمام ناراحتی او از بی‌احترامی‌ها و عدم صداقت باشگاه است تا عدم پرداخت مطالباتش: «جانم را گذاشتم و تمام تلاشم را کردم، اما چیزی که دریافت کردم بی‌احترامی و دروغ بود. من از پول صحبت نکردم از احترام گفتم.» هرچند که در زمینه مسائل مالی هم کالدرون با گفتن اینکه بازیکن خارجی نمی‌خواهد و ترجیح می‌دهد پول بازیکن خارجی به شاگردانش برسد، نشان می‌دهد که مواضع او و باشگاه در این مورد هم یکسان نیست و همین عدم تفاهم بازگشت دوباره او به ایران را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار