کد خبر: 983453
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۸
حاشیه‌ها مانع پرسپولیس نشد
پرونده نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در حالی عصر امروز بسته می‌شود که پرسپولیس روز گذشته با برتری مقابل نساجی مازندران موفق به صدرنشینی شد، اما باید دید این برد می‌تواند تغییری در شرایط این تیم که صبر سرمربی آن چند روزی است که سرآمده ایجاد کند یا خیر.
دنيا حيدری
سرویس ورزشی جوان آنلاین: نیم‌فصل اول برای سرخپوشان با پیروزی یک بر صفر برابر نساجی مازندران به پایان رسید. شاگردان کالدرون که بعد از باخت هفته یازدهم برابر نفتی‌های مسجدسلیمانی جز به برد رضایت نداده بودند، عصر روز گذشته در آزادی با کسب یازدهمین برد این فصل به صدر جدول دست یافتند. در حالی که تنش‌های روز‌های اخیر این نگرانی را برای هواداران پرسپولیس ایجاد کرده بود که بازی با نساجی مازندران تیم کالدرون را به چالش بکشد، سرخپوشان با ارائه یک بازی قابل قبول برابر دیدگان بیش از ۴۰ هزار تماشاگر، نه فقط پرونده دور رفت رقابت‌های لیگ برتر را با پیروزی بستند، بلکه سپاهانی‌ها را نیز به زیر کشیدند و خود بر صدر جدول تکیه زدند. هرچند که در صورت پیروزی سپاهان در بازی امروز برابر نفتی‌های آبادان، مدافع عنوان قهرمانی به دلیل تفاضل گل کمتر بار دیگر به رده دوم بازمی‌گردد. با وجود این حالا امید هواداران پرسپولیس به تکرار قهرمانی‌های این تیم بیشتر شده و بدون تردید آن‌ها امیدوارند تا مرد آرژانتینی با ادامه همین روند پا جای پای برانکو بگذارد و تا کسب جام از پا ننشیند.

نمی‌خواهند بمانم!
مرد آرژانتینی نیمکت پرسپولیس که بعد از جلسه با مدیرعامل باشگاه نارضایتی خود را در یک جمله کوتاه منتشر کرده بود قبل از مصاف با نساجی نیز تأکید کرد که بعد از این بازی دیگر قصد سکوت ندارد: «متأسفانه کسانی هستند که حقیقت را بیان نمی‌کنند. من در این مدت سکوت کردم، چون می‌خواستم روی کار و هدفم متمرکز شوم و از مسائل شخصی خودم حرفی نزدم، اما می‌خواهند تمرکزم به‌هم بخورد. شش ماه تلاش کردم تا تیم به ثبات برسد و به هدف هم رسیدیم، اما این را نمی‌پذیرم که باعث عدم رضایت من شوند. دوست دارم به کارم در تیم ادامه دهم، اما برای ادامه کار نیاز به چند بازیکن و البته یک سازمان‌دهی جدید داریم.»

سرمربی سرخپوشان که پرواضح است از رفتار‌های مسئولان باشگاه و بدقولی‌های آن‌ها ناراضی است با دلخوری از شایعه‌هایی که در خصوص منتشر شدن جمله اعتراضی او نسبت به رفتار باشگاه پخش شده نیز گله‌مند است: «باعث تأسف است که این دروغ بچرخد که شخص دیگری صفحه من را مدیریت می‌کند. متأسفانه دروغ‌هایی گفته می‌شود که من با مردم فاصله بگیرم. از هواداران می‌خواهم صفحه شخصی‌ام را دنبال کنند. من حقیقت را آنجا بیان می‌کنم و کنترل آن نیز توسط خودم و پسرم انجام می‌شود و ترجمه فارسی آن مطلب هم با تأیید من انجام شد.»
گلایه‌های سرمربی پرسپولیس دور از انتظار نبود. برخلاف وعده‌های انصاریفرد، او هنوز موفق به دریافت مطالباتش که نشده هیچ، عملی شدن دیگر وعده‌ها نیز در خصوص جذب بازیکن، پرداخت مطالبات بازیکنان و برپایی اردوی نیم‌فصل در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. مسئله‌ای که برای مرد آرژانتینی قابل قبول نبود و باعث شد او بعد از مدت‌ها صراحتاً ناراحتی‌اش از مسئولان باشگاه را بروز دهد و تأکید کند که بعد از بازی با نساجی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. انصاریفرد، اما پاسخش به دلخوری‌های کالدرون سکوت بود: «نمی‌خواهم به حاشیه‌ها دامن بزنم و جوابی برای رسانه‌ها ندارم و حرفی اگر باشد با خود کالدرون می‌زنم. فقط همین اندازه می‌گویم که کالدرون دوسوم قسط اول قرارداد خود را در سه مرحله دریافت کرده و در این باره نهایت همکاری را داشته است. در خصوص دیگر موارد هم که دریافت مابقی مطالباتش است و پرداخت طلب بازیکنان و جذب نفرات مورد نظر در جلسه‌ای که داشتیم صحبت شده است. کالدرون انتظار داشت باشگاه به قول‌های خود پایبند باشد که در این رابطه نیز توضیحاتی دادیم و اکنون هم در پی حل مشکلات و فراهم کردن شرایط هستیم.» مدیرعامل پرسپولیس در واقع با این نحوه پاسخگویی سعی دارد جو را آرام و در دیدار‌های خصوصی رضایت سرمربی تیمش را جلب و او را راضی کند، اما باید دید می‌تواند در این امر موفق باشد.

سپاهان به دنبال بازگشت به صدر
در دو بازی باقیمانده از نیم‌فصل اول عصر امروز سپاهانی‌های اصفهان برای بازپس‌گیری صدر جدول از سرخپوشان به مصاف نفتی‌های آبادان می‌روند. دیداری حساس که سه امتیاز آن برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است، در دیگر بازی امروز پیکان با تراکتورسازی روبه‌رو می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار