کد خبر: 982947
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: پرداخت یارانه معیشتی ادامه می‌یابد و امیدوارم با راهکارها و جذب منابع جدید کمک‌ها و حمایت‌های بیشتری از مردم شود.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: اسحاق جهانگیری در بدو ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران، این استان را برای ملت ایران یک نقطه افتخارآفرین دانست و اظهار داشت: استان بوشهر در همه صحنه‌ها در مبارزات از جمله مبارزات ضداستعماری می‌درخشد و همواره نقشی تعیین‌کننده داشته است.

معاون اول رئیس جمهور نقش استان بوشهر در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را مایه افتخار دانست و افزود: علما، روشنفکران، دانشمندان و قهرمانان استان بوشهر همانند رئیس‌علی دلواری برای ایران و ایرانیان مایه افتخار است امیدوارم در حد وسع و توان در خدمت مردم عزیز و بزرگوار استان بوشهر باشیم.

وی به ظرفیت‌های استان بوشهر پرداخت و بیان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه و پیشرفت است که خوشبختانه دریا به‌عنوان نقطه‌ای کلیدی برای توسعه محسوب می‌شود و اقتصاد دریامحور یکی از سیاست‌های جدی است که امروز در دستور کار است و ده‌ها طرح در زمینه مرتبط با دریا از جمله آبزی‌پروری، صنایع دریایی مقتدر، حمل‌ونقل دریایی، و بنادر خوشبختانه استان بوشهر در این زمینه‌ها صاحب نام است و امروز عمده میگوی کشور در استان بوشهر تولید می‌شود و از اقلام مهم صادراتی است.

جهانگیری، استان بوشهر را در بخش انرژی تعیین‌کننده دانست و با ابراز اینکه این استان پایتخت انرژی است، خاطر‌نشان کرد: استان بوشهر در زمینه نفت و گاز، نقش مهمی دارد و اقتصاد کشور متکی به این استان است.

معاون اول رئیس جمهور یکی از ویژگی‌های استان بوشهر را انرژی هسته‌ای برشمرد و اضافه کرد: اکنون علاوه در مدار بودن یک نیروگاه اتمی، ساخت ۲ نیروگاه هسته‌ای دیگر با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلار در بوشهر در حال اجرا است.

وی یکی دیگر از استعداد‌های استان بوشهر را ظرفیت خوب آن در زمینه محصولات کشاورزی ذکر کرد و گفت: ظرفیت گردشگری استان بوشهر از دیگر ظرفیت‌های استان است که می‌تواند به شکوفایی اقتصاد کمک کند که یکی از برنامه‌های امروز در سفر به استان مرتبط به گردشگری است.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: در سفر امروز طرح‌های متعددی در زمینه کشاورزی، گلخانه، آبیاری‌های مدرن کشاورزی، دامپروری، گردشگری، و صنایع دستی افتتاح می‌شود و مهم‌تر از همه در جلسه با مسئولان استان بوشهر در شورای اداری و اقتصاد مقاومتی، مشکلات و تنگنا‌ها بررسی و راهکار‌های لازم ارائه می‌شود.

جهانگیری، با تأکید بر پرشتاب شدن مسیر روبه‌توسعه استان بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های ملت ایران که خاص بوشهر هم نیست موضوع معیشت مردم است و دولت به فشار معیشتی مردم آگاهی کامل دارد که مردم در فشار هستند.

وی بیان کرد: باید پذیرفت این فشارها، فشاری است که آمریکایی‌ها بر کشور وارد کرده‌اند و مهم‌ترین منبع درآمد کشور را که نفت است تحریم کرده‌اند و سعی می‌کنند مانع صادرات نفت کشور بشوند، البته مدیریت کشور در تلاش است که با روش‌هایی موفق شود نفت صادر کند.

معاون اول رئیس جمهور ابراز کرد: منبع اصلی درآمد یک کشور وقتی در فشار قرار بگیرد خود به خود اقتصاد خانواده، اقتصاد کشور در فشار قرار می‌گیرد و امیدواریم با اجرای طرح‌های متعددی بتوانیم بخشی از این فشاری را که بر مردم وارد شده کم کنیم.

جهانگیری خاطرنشان کرد: از صبوری و بردباری مردم تشکر می‌کنیم که تحمل کرده‌اند و امیدواریم روز‌های بهتری پیش‌ِرو داشته باشیم.

وی راجع به روند پرداخت یارانه معیشتی اعلام کرد: آنچه تاکنون در دست اقدام است همه آن ادامه می‌یابد و امیدوارم نه‌تن‌ها طرح حمایتی معیشتی ادامه یابد بلکه تلاش می‌شود با راهکار‌های جدید و جذب منابع جدید کمک‌ها و حمایت‌های بیشتری از مردم شود.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
0
دروغ اندر دروغ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
0
سکوت کن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار