کد خبر: 981894
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
مجری قلابی رادیو جوان که با طرح ادعای برنده خوش حسابی برای سفر به عتبات عالیات حساب شهروندان را خالی می‌کرد به دام پلیس فتای تهران افتاد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان ۱۶‌مرداد‌امسال زن‌۳۶ ساله وارد پلیس فتا تهران شد و علیه مرد فریبکار اعلام شکایت کرد. او گفت: چند روز قبل مردی تماس گرفت و خودش را مجری رادیو جوان معرفی کرد و گفت که من به علت خوش حسابی برنده سفر ۵‌میلیون تومانی به عتبات عالیات شده‌ام. او گفت: من بین دریافت پول هزینه سفر یا رفتن به سفر حق انتخاب دارم که خواستم پول آن را به من پرداخت کنند.

شاکی ادامه داد: تماس گیرنده مهارت زیادی در حرف زدن داشت و من واقعاً فکر کرده بودم که حتماً باید مجری رادیو باشد برای همین به او اعتماد کردم. به هر حال او خواست که شماره کارت عابربانک و رمز دوم آن را به او بدهم تا پول را به حسابم واریز کند که قبول کردم. بعد از دادن رمز کارت بود که ۶‌میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان پولی که در حسابم بود، برداشت شد و هیچ پولی هم به حسابم واریز نشد. آنجا بود که فهمیدم آن فرد کلاهبردار بود و حالا درخواست کمک دارم.

در شاخه دیگری از تحقیقات، کارآگاهان پلیس فتا متوجه شدند که شکایت‌های مشابه دیگری هم به پلیس گزارش شده است که این فرد به شیوه‌ای دیگر هم با معرفی خودش به عنوان مجری رادیو جوان در حال خالی کردن حساب شهروندان است. متهم، شهروندان را به پای باجه عابربانک می‌کشد و از آن‌ها می‌خواهد موجودی کارت را استعلام کنند و سپس به قسمت انتقال وجه بروند و کد چند رقمی که با دو صفر آغاز می‌شود را وارد کنند که این کد همان میزان موجودی کارت است که به محض وارد کردن کد، موجودی حساب به سرقت می‌رود.

در حالی که هر روز بر تعداد شکایت‌ها اضافه می‌شد، کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و او را که مردی ۲۳‌ساله بود، بازداشت کنند. سرهنگ تورج کاظمی، رئیس پلیس فتا تهران گفت: متهم در بازجویی‌ها به سرقت‌از حساب شهروندان به این شیوه اعتراف کرد و برای سیرمراحل قانونی به دادسرای ناحیه‌۳۱ معرفی شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار