کد خبر: 981631
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: شهدای رسانه در مسیری گام برداشتند تا بتوانند عظمت و اقتدار انقلاب را به جهانیان نشان دهند.

سلیمان رستمیان در چهاردهمین سالگرد بزرگداشت شهید ابراهیم بقایی از شهدای اصحاب رسانه که با حضور مسئولین لشگری و استانی در مسجد ولی‌عصر (عج) کرج برگزارشد، با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران گفت: شهدای رسانه در مسیری گام برداشتند تا بتوانند عظمت و اقتدار انقلاب را به جهانیان نشان دهند.
وی افزود: ایمان، اعتقاد و هدف بزرگ شهدای رسانه باعث می‌شد که این افراد بدون هیچ چشمداشتی در خط مقدم جبهه‌ها حضور یابند و رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان را به سمع و نظر مردم برسانند، شهدای رسانه‌ها با قلم خود برای کشف حقایق نوشتند و در قبال رسانه‌های گمراه‌کننده‌ای که اسیر سیاست‌های دشمنان است، ایستادگی کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: امروز همه آحاد جامعه متوجه شده‌اند که شهدای از هر قشری مدافع امنیت، انقلاب، نوامیس و حیثیت ما بوده‌اند و امروز همه ملت ایران به رشادت‌های این شهدا افتخار می‌کنند و باید مدافع خون آنان باشند.
رستمیان یادآور شد: برگزاری یادواره‌های شهدا برای این است که ما یاد شهدا را همیشه زنده نگه‌داریم و فداکاری‌های آنان را به فرزندانمان یاد بدهیم. امروزه ما شاهد این فداکاری‌ها هستیم و این نشانگر حقانیت مسئله ماست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار