کد خبر: 981256
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
امام جمعه شهرستان فردیس تاکید کرد
امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به پیگری های قانونی برای اخذ سهم نیم درصدی کتابخانه های فرهنگی هنری مساجد از شهرداری ها گفت: طرح ملی فهما یکی از رخدادهای بزرگ در سطح کشور است.

حجت الاسلام دکتر ایمانی در خصوص نشستی که با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز که در دفتر امام جمعه شهرستان فردیس انجام شد گفت: این نشست با محوریت معرفی طرح فهما به عنوان یک طرح ملی انجام شد.

وی  با اشاره به اهمیت اجرای طرح فهما به عنوان رخداد ارزشمند و فراگیر ملی توضیح داد: این طرح بنابر توضیحات ارائه شده می تواند زمینه اطلاع رسانی شفاف از روند برنامه های فرهنگی هنری و آموزشی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد تلقی شود.

حجت الاسلام دکتر ایمانی توضیح داد: امروزه کانون های فعال و اثرگذار خوبی در سطح مساجد شهرستان فردیس داریم؛ همچنین کتابخانه ای داریم که در حد کتابخانه های نمونه استانی قرار دارد.

امام جمعه شهرستان فردیس اظهار کرد: طی جلسه ای که در هفته آتی با فرمانداری فردیس دارم، پیگیر نیم درصد سرانه جهت کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری خواهم شد، چرا که این مطلب در قانون علنا آمده و آنان مکلف به اجرای آن هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار