کد خبر: 981075
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
در دومین روز از هفته چهاردهم لیگ برتر امروز با انجام ۳ بازی در شهر‌های محتلف کشور پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین دیدار پرسپولیس در خانه پذیرای تیم گل گهر سیرجان است. در دیگر دیدار‌ها شاهین بوشهر میزبان تیم صنعت نفت است و در آخرین دیدار هم نفت مسجد سلیمان با سایپا دیدار می‌کند.
شاهین شهرداری بوشهر – صنعت نفت
سرویس ورزشی جوا نآنلاین - وحید صابری : در اولین بازی شاهین بوشهر در حالی میزبان صنعت نفت آبادان است که در اوضاع خوبی ندارد و بدون برد در انتهای جدول قرار دارد. هر چند با مربی جدید خود میشتو دو هفته‌ای است بهتر بازی می‌کند و توانسته برابر حریفان شکست نخورد، اما همچنان در قعر جدول قرار دارد. یکی از مشکلات تیم شاهین بی شک خطوط دفاعی این تیم است که فعلا با ۲۳ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاعی را از آن خود کرده است. درمقابل تیم صنعت نفت که نتایج شگفت انگیزی کسب کرده همچنان بدون باخت است و با ۲۲ امتیاز در رده ۶ قرار دارد.

* نفت مسجد سلیمان - سایپا
در دیگر بازی امروز نفت پذیرای تیم شاگردان صادقی است. تیمی که تا امروز رکوردار تساوی‌ها می‌باشد. نفتی‌ها فعلا با ۱۰ تساوی از ۱۳ بازی خود رکورد عجیبی را به ثبت رسانده اند و فعلا در رده ۷ جدول قرار دارند. در مقابل تیم سایپا هم با ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند.

* پرسپولیس - گل گهر
اما در آخرین و حساس‌ترین بازی امروز شاگردان کالدرون در آزادی پذیرای تیم گل گهر است. تیمی که بدون برد در انتهای جدول است و به نظر نمی‌رسد شانسی برابر پرسپولیس داشته باشد. سیرجانی‌ها حتی بعد از تغییرات کادر فنی و حضور جلالی باز هم نتایج خوبی نمی‌گیرند و شکست احتمالی در این بازی موقعیت آن‌ها را در جدول متزلزل‌تر از قبل می‌کند. به هر حال با نتایجی که تیم مهای بالای جدولی بدست آوردن بهترین موقعیت را برای سرخ پوشان ایجاد کرد تا در صورت پیروزی در این بازی، موقعیتش را در بالای جدول بهتر کند و به رده سوم صعود کنند.
 
شاگردان کالدرون به دنبال بازگشت به نوار پیروزی
اما دیروز در روز اول مسابقات ۶ بازی برگزار شد که استقلال با پیکان به تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت و استقلال به صدرنشینی خود ادامه داد. در این بازی مهدی قائدی در دقیقه ۷ و وریا غفوری در دقیقه ۵۹ برای استقلال و فراز امامعلی در دقیقه ۳۳ و پورامینی ۴+۹۰ برای پیکان گل زدند. همچنین در دقیقه ۴۴ شهریار مغانلو یک پنالتی را برای تیم پیکان از دست داد.
به گزارش فارس استقلال در حالی در این دیدار به تساوی دست یافت که استراماچونی و دستیاران خارجی او حضور نداشتند و هدایت تیم بر عهده وریا غفوری بود. آبی‌ها با این تساوی ۲۶ امتیازی شدند و به صدرنشینی خود ادامه دادند. پیکان نیز با ۱۳ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی باقی ماند.
 
شاگردان کالدرون به دنبال بازگشت به نوار پیروزی
دو تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران هم که در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند با برتری دو گله شاگردان منصوریان به پایان رسید تا ذوبی‌ها موقتا از بحران خارج شوند و منصوریان نیز نفس راحتی بکشد. گل‌های ذوب آهن را در این دیدار، محمدرضا خلعتبری در دقیقه ۴۲ و ارسلان مطهری در دقیقه ۶۲ به ثمر رساندند. شاگردان منصوریان با این پیروزی، ۱۴ امتیازی شدند و به رده دهم صعود کردند و نساجی نیز به رده دوازدهم سقوط کرد.
در حساس‌ترین دیدار دیروز شهر خودرو در خانه با سپاهان به تساوی یک بر یک رسید. ماشین سازی با برتری ۲ بر صفر برابر تراکتور پیروزی ارزشمندی را کسب کرد. فولاد هم در خانه با یک گل از سد پارس جنوبی گذشت.


برنامه دیدار‌های روز دوم از هفته چهاردهم لیگ برتر به شرح زیر است.
سه‌شنبه - ۱۹ آذر ۹۸
* شاهین شهرداری بوشهر – صنعت نفت؛ آبادان ساعت ۱۶:۳۰ ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر
داور: سیدمهدی سیدعلی، کمک‌ها: امیرمحمد داوددزاده و محسن بابایی - کمک داوران اضافی: محمدحسین ترابیان و ایمان کهیش - داور چهارم: حامد صفایی، ناظر: بهرام مهرپیما

* نفت مسجدسلیمان – سایپای تهران ساعت؛ ۱۶:۳۵ ورزشگاه شهید بهنام محمدی
داور: رضا عادل، کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان و دانیال باشنده - کمک داوران اضافی: علی ابراهیمی و علی بای - داور چهارم: حسین مرادی، ناظر: حسن کامرانی‌فر

* پرسپولیس تهران – گل‌گهر سیرجان؛ ساعت ۱۷:۳۰ ورزشگاه آزادی تهران
داور: اشکان خورشیدی، کمک‌ها: حسن ظهیری و سعید قاسمی - کمک داوران اضافی: سیدوحید کاظمی و سیدعلی‌اصغر مومنی - داور چهارم: جواد مداح، ناظر: محمدجواد تقی‌پور
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار