کد خبر: 980923
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ اعلام کرد:
معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ تبریز از آماده باش عوامل خدماتی منطقه هشت برای پیشگیری از خطرات احتمالی بارش برف در منطقه خبر داد.
مهندس ابراهیم پوربا اعلام این خبر گفت: بر اساس پیش بینی‌های اداره کل محترم هواشناسی استان،  با ورود سامانه هوای سرد و بارش برف، احتمال بروز برخی مشکلات در سطح شهر و عمدتا در زمینه تردد شهروندان وجود دارد.
وی افزود: در همین راستا، معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ تبریز، از چند روز قبل تمهیدات ویژه‌ای را برای مقابله با وضعیت ذکر شده اتخاذ کرده است.
معاون خدمات شهری  منطقه ۸، در تشریح این برنامه ها، اظهار داشت: روال سال‌های قبل دربرف زدایی و رفع یخ زدگی در معابر سطح شهر، بر مبنای نمک پاشی در خیابان‌ها و محلات بود که با توجه به تخریب محیط زیست و فضا‌های سبز شهری در این روش، بنا بر کاهش مصرف میزان نمک در برف و یخ زدایی نهاده شده است.
وی، با تاکید بر این که مشارکت و همراهی شهروندان، در این زمینه نیز، می‌تواند راهگشا باشد، اذعان کرد: در هر برنامه‌ای که با مشارکت جدی شهروندان همراه باشد، میزان موفقیت بسیار بالا خواهدبود؛ به همین دلیل، امیدواریم در این مورد نیز، شهروندان عزیز و فهیم با همکاری خود، ما را در ارائه خدمات به آنان، یاری کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر