کد خبر: 980546
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰
خطیب جمعه تهران:
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نباید کشور را از جیب فقرا اداره کنیم، گفت: مفاسدی که امروز از آن یاد می‌شود مهم و جدی است و باید با آن برخورد کرد و از ریشه سوزاند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش مهر، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران گفت: خوشا به حال کسانی که بازوی مقام معظم رهبری برای اقامه دین هستند و نمی‌توان به این جایگاه دست یافت مگر آنکه انسان دین را در جان خود و در اخلاق و عقیده شخصی خویش اقامه کند و دیندار به معنای واقعی کلمه باشد تا بازوی نظام اسلامی برای اقامه دین گردد. امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: ما در نظام اسلامی نیازمند مدیران و مسئولانی هستیم که دین‌مدار باشند و برای اقامه دین نقش ایفا کنند. وی تأکید کرد: کجایند مدیرانی که نخوابند برای اینکه مردم آسوده بخوابند؟ اقتدار آفرینان دفاع مقدس خواب را بر دیدگان خود حرام کردند و امروز ملت ایران و اسلام در آرامش هستند. وی افزود: کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید به آحاد مردم با هر عقیده و نگاهی لطف و محبت داشته باشند تا مردم، کارگزاران نظام را خادم صادق خود ببینند. وی ادامه داد: مقام معظم رهبری اخیراً مرقوم داشتند شهروندان عادی که بدون داشتن نقشی در درگیری‌های اخیر جان باختند، در حکم شهید محسوب شوند.
 
اندیشه انقلابی و تمدن‌ساز پشت این صحبت‌ها است، دنیا بداند که انقلاب اینگونه به جامعه نگاه می‌کند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: امیدوارم با این الهام از این رهنمود حیات بخش، راه را برای تحکیم وحدت ملی و انسجام صفوف ملت ایران، نهی از منکر کسانی که خطا و اشتباه در اندیشه و تفکر دارند با روش‌های صحیح بر اقتدار ملی بیفزاییم و نقشه‌های شوم دشمنان و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و دلار‌های نفتی را نقش بر آب نماییم. وی در تشریح ایرادات اجرای طرح افزایش قیمت بنزین گفت: نباید این امر مهم را که می‌توانست با اجماع نخبگان سیاسی و علمی و حمایت ملت بزرگ و نقشه راه وحدت و اقتدار ملی گردد، به بستری برای سوء استفاده بیگانگان سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی تبدیل کرد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: اگر حضور به هنگام، برآمده از عقلانیت، بصیرت و شجاعت و از همه بالاتر دیانت و عدالت رهبر معظم انقلاب نبود، اجرای این طرح با شکست روبه‌رو می‌شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
0
کشور را نباید از جیب فقرا اداره کرد ....
پس از کجا باید اداره کرد؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار