کد خبر: 980461
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
بازار داغ شایعات فسخ قرارداد ویلموتس
بعدازظهر چهارشنبه خبری روی خروجی یکی از خبرگزاری‌‌ها قرار گرفت‌؛ خبری مبنی بر فسخ قرارداد مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال که البته بلافاصله با واکنش مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال روبه‌رو شد .
فريدون حسن
سرویس ورزشی جوان آنلاین: امیرعلوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال هرچند در گفت‌وگو با رسانه‌‌ها در خصوص فسخ قرارداد ویلموتس پاسخ روشنی نداد ولی مدعی شد که هنوز اتفاق قطعی در این زمینه رخ نداده است:‌ «در حال حاضر جواب قطعی معلوم نیست و در حال برگزاری جلسه با وکلای او هستیم. طی دو سه روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد.»
ساعتی بعد از این اظهارنظر مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با انتشار پستی در صفحه شخصی خود به بازار شایعات دامن زد. تاج با انتشار تصویری از وحید هاشمیان و نوشتن جملاتی درباره رفتار حرفه‌ای و فنی این بازیکن سابق تیم ملی که جزو باسابقه‌‌‌ترین بازیکنان ایران در لیگ آلمان محسوب می‌شود، از او به عنوان سرمایه فوتبال ایران نام برد. هاشمیان بعد از حضور مارک ویلموتس در فوتبال ایران و روی نیمکت تیم ملی، به عنوان دستیار کارش را در کنار این مربی بلژیکی دنبال کرده بود و اکنون باید دید منظور تاج از این استوری در این مقطع که شایعات درباره ویلموتس زیاد است، چه بوده.
آنچه مسلم است اینکه فدراسیون به‌دنبال فسخ قرارداد با ویلموتس است و مهدی تاج در تلاش است این اتفاق با کم‌‌ترین هزینه برای فوتبال ایران رخ دهد اما اینکه موفق می‌شود یا نه را باید منتظر ماند و دید که چه روی می‌دهد. تلاشی که نتیجه آن به طور مستقیم به جلسات اين روزهاي رئيس فدراسيون فوتبال با وکلاي ويلموتس در ترکيه بستگي دارد. جلساتي که آرزو مي کنيم در نهايت ضرري را متوجه فوتبال کشورمان نکند چون حداقل تا به اينجاي کار هيچ عايدي و سودي براي ايران نداشته است. جلساتي که تاکنون خبر موثقي از آنها به بيرون درز نکرده و فدراسيون نشينان درست مانند اتفاقي که در عقد قرار داد با مارک ويلموتس رخ داد درپي پنهانکاري در خصوص آن هستند.
به هر حال بايد منتظر ماند تا شايد بقول مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال طي ساعات يا روزهاي آينده سرنوشت ويلموتس و تيم ملي مشخص شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار